draga stolo reloaded


Azi am avut un deja vu. Nush daca si voi. dar eu am avut sigur.eram la birou si scriam un mail catre norvegieni, avand un candidat in birou, care vorbea cu mine, moment in care am primit mailul. newsletterul de la nush ce ziar online. care anunta ca stolo a renuntat. eee… pe bune, sa mor io ca istoria se repeta. adica …parca stolo a mai renuntat odata la ceva… hmmm… va aduceti aminte ?

Acu’ nu vreau sa insinuez ca ar fi bine ca a renuntat, ca o fi rau … ca o fi bine ca vine boc, ca o fi rau ca vine boc, in functie de premier. 

In prima faza sincer vorbind, aceasta renuntare, este de tot rahatul, si toata jena. este vorba despre un fel de romanism. 

Nu imi mai fac iluzii desarte ca vine in sfarsit in romania un guvern, care obligat de criza internationala, sa presteze ceva si pentru noi. 

Nu, si va zic si de ce mi-am dat seama. M-am inselat . Da, dragi cititori. M-am inselat cand am zis ca ne va afecta criza. Pentru ca o criza economica mondiala sa afecteze economia unei tari, trebuie sa se intruneasca o serie de conditii. 

Pe care noi nu. Principala conditie, este si anume existenta economiei nationale. Asta ar fi. Adica, daca nu ai economie, sa mor daca te poate afecta  vreo criza economica. ‘telegeti voi ? 

Asa. Deci cu criza, am terminat. Nici de o criza nu suntem in stare. 

Acum, ca vine guvernu’ lu’ stolo, lu’ boc, lu’ geoana, lu’ masa, ca e pdl +psd= love, ca e doar pdl, ca e cum vreti voi, noi la fel de naspa o ducem, si la fel ne va fi si pe viitor. 

Iar, parerea mea, uitandu-ma la circul de pe scena politica, uitandu-ma foarte atent la mediul economic, la mediul oamenilor de afaceri, la birocratie, la coruptie, educatie, si nu in ultimul rand, uitandu-ma la ai mei concetateni, aia de pe strada, aia de zi cu zi, la oamenii de rand, parerea mea ziceam este una … urata. urata si cu par. 

Noi, cei putini care mai gandim, care incercam sa muncim, sa facem un ban corect, sa nu furam, sa nu inselam, sa platim taxe, sa fim corecti, sa respectam legile, sa fim ecologisit, sa avem bun simt ca pana la urma la asta se rezuma tot, nu avem nici o sansa sa schimbam ceva. 

Cred ca romania este undeva in coma in momentul de fata, si doar un soc de adrenalina o poate salva. Poate sunt prea dur, si prea pesimist. Dar nu cred ca sunt. Pentru ca ma uit la televizor, ma uit la stiri, citesc ziarele, sunt ancorat in realitatea din romania, si vad, si am putere de discernamant.

Categorii: politic penibil | Etichete: , , , , , , , , , , , , , | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „draga stolo reloaded

  1. Anca

    Desi pamantul pe care stam se clatina din ce in ce mai mult sub picioare, tu chiar esti ancorat bine in realaitate. Judeci totul la rece, esti impartial si dai solutii.🙂 De ar fi toti ca tine, cred ca ar fi mai bine.
    Apropos…traim intr-o perioada interesanta pana la urma. Lucru si mai vizibil in Occident, unde o societate a prea-plinului e zguduita in propriul fundament al bunastarii. Iar cei pusi in postura de a simti lipsuri, fie o vor lua razna, fie se vor adapta, astfel incat, creierul o sa devina pentru prima oara dupa multa vreme cel mai folosit organ, dupa stomac.
    si…. Carpe diem, ca e mai bine asa.😉

  2. Si uite asa, din bine in mai bine, castigam in intelepciune!

  3. You are so right … ca sa zic asa, draga Anca🙂

  4. p.S. referitor la treaba cu stomacu si creieru vroiam sa zic🙂

  5. Pingback: Din categoria : I told you so « Minitu's WeBarlog

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

