muhahaha


Nu pot sa ma abtin. Caci de azi am intrat in concediu. Oficial. Adica nu ma mai duc la birou. Si daca am intrat in concediu am timp sa imi hodin mintea si sa urmaresc circu’. Adica zic ca daca tot o sa imi rau mai incolo, barem sa rad. 

Din retragerea lu’ draga stolo, va iesi un singur lucru bun. pentru mine. si hmm nu e chiar bun, dar mi-l doresc eu mult. pei, acu’ stiti ce se intampla ? toti cei de votara cu pdl isi baga unghiile in gat. mda… adica … bine ba !!! brava la voi ma baieti. 

acei baieti si fete de-mi facura mie capul calendar ca sa merg la vot, sa nu mai iasa psd … sa iasa nush cine, ca base, ca stolo, ca pdl … dragilor si dragelor, va astept sa treceti pe la mine, sa serviti niste mea culpa, in gura mare, si cutitele de sepuku sa stiti ca vi le dau eu… am unu’ mai bun, si banuiesc ca nu vreti sa fie steril … nu ?  

Asa … am terminat cu asta, stiu ca sunt rautacios…de fapt nu … sunt rau de-a binelea.  Acu’, pentru ca sunt … ghiciti , in … concediu, de 2 ore, ma uita la tembelizor. Si sincer nu stiu daca eu am luat-o din loc, sau ei, sau ceilalti. 

Marii ANAListi,care este,  zice asea.ca doara noi traim in tara unde teoria conspiratiei e la putere. deci, ei zice asa…ca asta, CU Retragerea este o strategie. ca pdl a iesit cu stolo in fata, ca sa zica psd da, si sa fie psd + pdl = love, si acum stolo renunta intentionat, ca sa se enerveze psd-ul si sa iasa din coalitie.

In prima faza zic … ma sa-mi trag palme. in a doua faza imi trag pe bune niste palme. 

Adica… facem o ANALiza. Daca asta cu draga stolo reloaded a fost o strategie, vai de steaua noastra, inseamna ca e mai grav decat credeam. Daca nu este o stratagema, si acest stolo, care era vazut bine in ultimul timp, ca singurul premier posibil, s-a retras ca asa l-a dus bila, atunci … e de 2 ori mai rau ca in primul caz. 

Primul caz. Ala cu strategia. Asta inseamna ca totusi avem niste oameni politici care sunt in stare sa gandeasca. asta inseamna ca daca prin absurd, prin cel mai mare absurd s-ar hotara sa faca ceva pentru romania, s-ar gasi cineva. 

Cazu’ 2. Stolo renunta ca asa il duce bila. Stolo, reprezentativ pentru politica romaniei, rezulta ca toti sunt asa, rezulta ca si daca se hotarasc sa faca ceva, vai de noi. 

Deci ? incotro fugim ? aloooo … cineva de acolo din strainataturi… ma primiti si pe mine in vizita vreo 60 de ani ?

Categorii: politic penibil | Etichete: , , , , , , , | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „muhahaha

  1. Pingback: Din categoria : I told you so « Minitu's WeBarlog

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

