ultima 100 m


Neata! Am intrat in linie dreapta. Spre vacanta. Deja e clar. Miroase de ceve vreme.  Si s-ar putea sa intram in vacanta pana la sfarsitul saptamanii. 

Ceea ce e un lucru bun. Sper doar sa imi aduc aminte sa mai trec pe la birou sa ud florile. Probabil vreo 2 zile voi fi dat disparut dupa ce intram in vacanta, apoi voi incepe sa fiu cu ochii pe ce se intampla pe la noi pe la romania, si probabil voi avea timp sa incep…cum le zice…alea de sfarsit de an … evaluarile. Adica … probabil ca voi avae atat de mult timp la dispozitie sa imi evaluez ultimii 2-3 ani si sa imi planific cincinalu’🙂 . 

Vroiam sa incep articolul asta, cu titlu’ „nimicnicia politicienilor romani” … dar m-am razgandit. Nu ca nu ar fi adevarat, insa nu sunt chiar atat de inversunat impotriva lor. 

Deja sunt oleaca amuzat de ce se intampla. Si mi se pare mie ca ai nostri sunt chiori. Numai daca citesti un articol de pe un blog, au articol cum a scris Andrei,  de genul asta, ti se ridica un semn de intrebare …

Ai nostri … ca brazii … in schimb …refac aliante. Vine fsn din nou. Si, desi stiu ca sunt enervant, dar asa imi place mie sa scot ochii la oameni, brava ba…la voi de ati votat. iete ce ati votat . 

indiferent … daca ati votat pd-l ca sa nu iasa psd … ati luatara teapa. si invers … si restul … tot teapa. si eu, tot teapa. 

romanul pare ca este perdantul clasic si permanent. 

Adica, tara arde si … 

Ziceam mai sus ca nu mai sunt atat de inversunat impotriva politicienilor, in schimb, atentia mea s-ar putea indrepta asupra lu’ omu’ simplu de pe strada. 

Ala de mi-a facut sicane in trafic, depasindu-ma si parcand imediat dupa … aluia de m-a pocnit ieri dupa amiaza, ca nu fuse in stare sa franeze in timp, dar … fara accidente grave, adica eu chiar am strat de noroi protector pe masina. Singura paguba este ca acum tre sa astept pana se reconsolideaza stratul de noroi. 

Asa, si ziceam, de atentia mea, sporita asupra nesimtitilor. Asupra aluia de arunca chistocu’ pe geam, sa nu mai vorbesc de sticle si ambalaje, asupra tanarului vecin pe care cred ca o sa il altoiesc cat de curand, care imi urla in ureche si cand il rog sa urle mai incolo imi serveste un : ” da ce plm … urlu unde vreau eu „, celor care au ce au de impartit cu tomberoanele de pe trotuar, a celor care atunca gunoaie in scara blocului, a stalpilor societatii care isi incep ziua , la ora 6:30 cu o halba de votca …lista o puteti continua si voi ….

In concluzie, eu zic, ca noi avem politicienii pe care ii meritam. 

In a doua concluzie, daca intelege careva ceva din articolul asta, lamuriti-ma si pe mine. Nu e nici politic, nici anti, nici social, nici anti, nici … nimic …

Hai … sa aveti o … din aia … zi buna ! 

Cu respect ! Minitu !

Categorii: politic penibil, vacanta | Etichete: , , , , , , , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „ultima 100 m

  1. E bine daca nu mai esti „suparat” pe politicieni…
    Dar cu concluzia ta nu sunt de acord, Nu avem politicenii pe care+i meritam, eu una simt ca nu merit astfel de politicieni de asta nici nu i-am votat si nici nu cred ca o voi face prea curand…
    O zi excelenta si tie!

  2. poi Melissa, si daca ma supar eu pe ei, rezolv ceva ? pe ei tot acolo ii doare de mine. si poate da, tu nu ii meriti, dar … uita-te in jur

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

