nu tipati si nu va miscati repede


nu zic neata, ca nu e cazul. aseara, de fapt azi noapte, ca aseara eram ok… chiar vesel rau de tot. insa, pentru ca aseara am fost vesel, azi am platit cu varf si indesat. 

adica, vai steaua mea. dimineata cand m-am trezit, am simtit cum in capul meu se desfasoara. un mare razboi. parca erau armatele imperiilor … alegeti voi 2 imperii. mari de tot. care aveau si cavalerie, si infanterie, si cred ca erau si ceva divizii cu elefanti …

Zau asa… om batran, si inca nu am invatat ca nu se amesteca beuturile ?  asa ca, va rog, liniste si pace azi. nu tipati, aveti-va ca fratii, si mai ales nu faceti miscari bruste. ca daca faceti miscari bruste … mi se face rau. 

Brusc, avand un moment de luciditate, surprinzator …o sa caut mai peste ceva vreme, in arhivele blogului, sa vad cu ce frecventa se repeta postul asta. sa vad cat de betiv sunt …

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

