luati de cititi de la altii …


Citesc si eu neste alte bloguri. Adica normal. Adica logic. Si am si eu caateva favorite pe care le citesc…sa nu zic zilnic, ca nu am timp . 

Si din pagina in pagina am ajuns la Soacra Mica.  Si am inceput sa citesc, in primul rand pentru ca eu imi caut soacra. Pai da… nasi am, daca imi gasesc soacra este clar, ca gasesc si mireasa. Deci … anunt umanitar, gasiti soacra pentru mine. Ofer recompensa. 

Dar, nu despre asta vroiam sa vorbesc. Uite cum ma ma i-a manurile pe dinainte…  

Am citit la ea … si anume Horoscop … amor(al) . Si din cauza acestui horoscop sunt foarte suparat. Extrem de suparat. La mine la zodie, la noi astia cu arcu’ si copite, zice asa : 

In luna martie veti “beneficia” de insistentele libidinoase ale sefului/sefei. Va trebui sa alegeti intre un barbat/femeie lesinant de bogat/a in fantezii sexuale si putere de a le implementa in practica si… evident locul vostru de munca. Luand in consideratie criza financiara care in primavara promite sa straluceasca in toate nuantele verzui in ochii tristi ai angajatilor, veti hotari sa va afiliati clubului care sustine voios teoria “Viata e o … reprezentanta scarboasa a amorului tarifat”. In ziua in care veti merge sa depuneti cererea de plecare pe masa sefului, vor aparea in pragul intreprinderii reprezentantii (nu, nu a amorului tarifat) de la fiscale. In legatura cu acest fapt, seful vostru va pierde temporar capacitatea de a pacatui la locul de munca, iar in acest rastimp, astrele va promit un nou job fermecator la care ati visat cu cei mai intimi neuroni ai mintii voastre.Un botez vesel este prevazut indata dupa postul cel mare. E posibil sa-l intalniti acolo pe fostul/fosta vostru/voastra sef/a. Nu ratati sansa sa-i zambiti discret, facandu-i frumos din ochi si umezind cu limba jucausa buzele (ale voastre nu ale sefului) pe care n-a apucat sa le vada la treaba (nemernicul/nemernica).”

Pai … eu nu am sefa. Sef nu imi doresc. Ar fi ultimul lucru din lume. dar nu am sefa … ceea ce rezulta ca am o problema. Pai … nu are cine sa profite de mine … pai … si eu al cui raman ? Nu doreste nimeni sa fie „sefa” si sa profite de mine ?

Categorii: funny | Etichete: , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

