paradoxu meu


Daca incep zicand ca o sa fie un articol scurt o sa fie unl lung, asa ca zic de la inceput ca nu stiu ce voi scrie. 

Paradoxu e ca pe mine ma apuca ideile de articole taman atunci cand imi e lene sa scriu, sau cand nu am laptopul la indemana. Adica … de aia nu am mai scris de multisor. 

Asta este… ma descurc si eu cum pot. Momentan am ajuns la concluzia ca am gresit cariera. ca de ceva vreme incoace, adicatelea de cand am anuntat ca intru in concediu, am devenit sofer. Ba sofer pentru varamea, ba pentru fratimiu, ceea ce sunt acum. 

Deci, taximetrist ma fac. 

Una peste alta, pentru ca ma mananca limba, anunt, si sper sa nu ma insel prea tare, ca imi negociez reintoarcerea in Bucuresti. Si atat. Mai multe informatii, atunci cand se va intampla, daca se va intampla. 

Apoi, vreau sa va impartasesc cu voi, cat de tare m-am amuzat eu zilele astea de cand cu nu e stolo, uite-l pe boc. 

Adica, de cand cu incercarea nereusita a partidelor de ne conduce sa ne arate cat de tare negociaza si cat de tare munceste ei. 

Am o vaga impresie ca ce au facut ei din guvern este cea mai mare manareala existenta vreodata in viata politica din romania, si … pe viitor, vom avea ce vedea la teveu. Asta, cine isi va permite sa mai aiba un teveu in casa, caci viitorul suna naspa.

Programul de guvernare, mie unu imi pare scris pe genunchi, facut asa in pripa, si pe deasupra este ilogic.

Programul de guvernare, eu il vedeam realizat altfel.

Adica logic, ai o echipa care se preocupa de viitorul unei tari. Premier, si ministrii pe diferite domenii. Asta seamana foarte tare cu CEO + echipa de directori de la o mare firma. Si … logic ar fi, ca ei impreuna sa seteze niste obiective pe termen lung, si apoi fiecare in gradina lui sa zica ce masuri o sa ia pentru realizarea acelor obiective. Nu ? nu e logic si in capul vostru ?

pe cand, minunata echipa ce se infiripa acum, are planul facut dinainte. De altii… pana mea … da cine sunt eu sa imi dau cu parerea ?

Am zis de la inceput ca daca zic ca scriu putin nu o sa fie asa . Vedeti ca am avut dreptate ?

o zi splendida in minunata romanie va doresc !

Minitu !

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

