fiu’ ploii


Neata!

Am fata de fiu’ ploii! Copilu’ strazii ! Fugit cu banii de paine sa mananca si gura lui in oras!  

Poi … vreau sa zic ca fusei sa mananc in oras. Adica nu fusei, ci sunt acum. Ca e dimineata si am treaba in oras, si am o ora de asteptat si zic sa si mananc. 

Si mersei la Pizza Hut. 

Toate bune si frumoase, imi place pizza la ei, mai ales aia de ti-o faci singur. M-am asezat, m-am consultat cu meniu, si apoi veni o duduie sa mi povesteasca cum sta treaba cu comanda. 

Si ii zic eu de apa plata, de pizza din aia si cu din aia, si cu ailalta pe ea, foarte convins pe mine, si cu privire infometata, la care duduia respectiva se uita la mine peste ochelari, si imi spune, foarte nevinovata … ” Stiti… fiecare topping in plus se plateste … ” 

Sa mor sa ‘nebunesc! Zau … papuse ? Foarte dragut … adica cumva am fata de om care comanda, mananca si apoi fuge de la locul faptei ? Misto servire la astia … o sa mai vin … sau poate ca nu !

O zi frumoasa!

Minitu

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „fiu’ ploii

  1. pai s-a uitat la tine si daca n-a vazut lantul, bratara si ceasul de aur + ochelarii Gucci, Dior(chiar daca nu prea e vremea de asa ceva) a crezut ca nu o sa ai banii necesari sa platesti consumatia :)), asta e Romania, asta-i romanul in marea majoritate, nu prea stie cu ce se mananca respectul, de fapt nici nu cred c-au aflat multi de termenul respect.

    si eu sunt un consumator de Pizza Hut, dar nu cea servita de sistemul romanesc 🙂

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

