Prima dragoste


Mda … prima dragoste.  M-am hotarat sa mai scriu si despre mine,  si sa mai las necazurile, aica politica si economia la o parte. 

Am scris pe undeva pe aci, si daca nu am scris aflati acu’, ca eu sunt nascut pe undeva prin pe langa munti. Mai exact sunt nascut in Zarnesti, de Brasov, trebuie mentionat, ca mai exista unu de Bacau sau Buzau … 

Si Zarnesti asta este asezat la poalele muntilor Piatra Craiului.  Cand eram mic, deja mutat cu acte in regula la mare, eram dezamagit ca tatal meu nu a vrut niciodata sa imi povesteasca ce facea el pe munte. Avea o gramada de poze, care ma faceau curios. Pentru ca nu intelegeam. Ce faceau ei, carand acele ranite, cu topoare dupa ei, poze cu cutite de vanatoare in gura, picioarele aruncate pe mese la cabane, catarati prin copaci … si asa mai departe… adica … asta era distractie ? La momentul ala nu intelegeam eu exact acest cuvant, dar imi imaginam eu ca nu de fraieri mergeau ei pe munte.Si cum tata nu a vrut sa imi povesteasaca despre ce inseamna muntele, pe la 15 ani, profitand de faptul ca eram in vacanta la tara, si de faptul ca prietenii mei din Zarnesti mai toti stiau muntele, traind acolo, ba mai mult fusesera alpinisti, sau faceau parte din echipele de Salvamont, am mers si eu pe munte. 

Si, asa m-am indragostit. Piatra Craiului a fost prima mea dragoste si mersul pe munte a fost cred ca prima, si cea mai incrancenata pasiune pe care am avut-o vreodata.

 Amintiri multe am din perioada in care mergeam an de an, in Piatra sau in Fagaras mai apoi, 6 ani la rand am facut asta, 6 ani, in care traiam doar din an in an, planificam plecarea din vara timp de un an de zile, si visam la ea cu ochii deschisi. 

He … voi reveni …acu dati-mi ragaz sa mai visez un pic🙂

Minitu

Categorii: Uncategorized | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Prima dragoste

  1. eu unul, deja calculez cum sa ies la pensie mai repede ca sa ma mut intr-o zona de munte si sa nu mai am grija zilei de maine pana la moarte🙂 si tine cont ca sunt mai mic ca tine :)) nu de alta, dar si eu sunt la fel de indragostit ca si tine de munte … insa as prefera in strainatate, nu in Romania.

    Motivul alegerii strainatatii este strict legat de politica care organizeaza traiul in Romania.

  2. acum e iarna si nu sunt convins ca asi fi pregatit pentru o excursie pe munte.dar cum timpul trece repede,pe la primavara,asi fi mai mult decat bucuros sa organizezi un astfel de eveniment si sa ma duci si pe mine,om de „campie”,acolo sus,la munte.
    noroc!

  3. Asta ar fi ceva interesant. Sa ne adunam mai multi, din toate zonele tarii, di pe bloguri si sa purcedem oleaca in sus pe munte asa … vreo jde mii de blogari, au ajuns pe Moldoveanu🙂
    incercam bre nea Andrei , incercam🙂

  4. cum dracu am scris mai sus :))) zici ca eram beat :d

  5. Ai scris foarte bine d-le traficant🙂

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

