Sunt o persoana foarte nehotarata …sau poate ca nu …


AVERTISMENT

URMATOAREA POSTARE NU CONTINE  POLITICA,  ECONOMIA, CRIZA SAU ALTELE. DOAR NISTE ABERATII DIN CREIERUL MEU.

Nici nu stiu despre cum sa scriu, sau ce sa scriu, sau daca sa scriu sau nu. Atat de nehotarat sunt…sau poate ca nu. 

Azi am avut o zi, hmmm as numi-o neutra, pentru ca am fost sa depun niste declaratii pe la itm si alte administratii financiare, deci naspa, iar apoi am baut o cafea cu fratele, verisoara, verisorul  si nepoata mea , deci a fost ok, iar seara am iesit cu niscaiva prieteni. Deci … per total bunul cu raul s-au anulat si a fost o zi ok. 

Acum am ajuns acasa, si ma gandeam eu asa la … nemurirea sufletului … Cam ce vreau eu de la viata mea … grea intrebare. 

Cand eram mai tinerel, vroiam independenta. O am, intr-o oarecare masura. Mi-am facut firma, care a rezistat un an, si are potential ca anul viitor sa si produca, si chiar bine, deci sunt oarecum independent. Eu personal, de la anul nu cred ca ma voi mai ocupa de firma in felul in care am facut-o anul asta, pentru ca exista posibilitatea sa accept o alta provocare, despre care nu pot vorbi acum. Implica mutarea in Bucuresti, si un job cu dificultate maxima, responsabilitati la fel, nivel de stress ridicat, dar si remuneratie pe masura. Deci, exista sansa ca anul viitor, independenta mea financiara sa fie un obiectiv atins. 

Insa, ma gandesc … ok, firma va merge, banii vor veni, voi accepta probabil jobul din Bucuresti, si voi reusi sa fac ce imi voi propune acolo, and than …what ? 

Si eu ? Pentru mine ? Oare eu ce vreau ? Poate sa fie asta momentul in care organismul meu sa ceara cumva … sa ma … linistesc ? Si daca e asa, de ce nu zice pe fata …ca de fel, organismul meu stie sa ceara cand vrea ceva, fizic vorbind. 

Acu de ce nu zice clar , scurt pe doi … ba baiete , ar fi momentul sa te asezi si tu oleaca pe la casele tale si sa lasi visele de independenta si autonomie😀 … si sa intri si tu in randul lumii ?

Voalat, incerc eu sa zic, ca ma gandesc ca poate ar fi cazul sa o las mai moale, si sa dau mai multe sanse unei eventuale relatii, si sa … intelegeti voi. 

Recitind ce am scris imi dau seama ca nu are logica, dar cred ca lumea s-a obisnuit deja cu lipsa de logica, si incoerenta mea. 

Pana acum, am avut si eu vreo 2-3 pitici, adica am crezut de 3 ori … 4 … ca am gasit-o si gata. Si nu a fost asa. Adica am incheiat socotelile si inca traiesc si nu sufar, deci nu era ele. 

Dar oare se exista care este ? Ea… Ileana Cosanzeana ? sau totul se reduce la alegerea unui om, cu care sa ai acealeasi planuri de viitor si care sa nu te deranjeze foarte tare ? Asta e mai complicat, pentru mine, mai mult decat orice. Cred ca mai degraba as contrui o racheta, desi sunt atehnic, decat sa dau raspunsul la intrebarea asta … 

Adica, pana acum …am zis de 4 ori am crezut ca ea e…in afara de momentele astea, eu nu am avut relatii de lunga durata, pentru ca nu inteeg motivul pentru care m-as lega de un om pe termen lung atata timp cat nu il vad langa mine pe viitor…. why wasting time ? 

Si uite asa relatiile mele ajungeau la 1- 2 luni … having fun cat posibil … si gata…la revedere. In ultimul timp nici macar asta nu ma mai pasioneaza . Ies cu o tipa de 2-3 ori, asta pentru ca sunt dragut si ne acord mai multe sanse, dar nu mai ajung la 1 luna …dapoi mai mult. Si asta pentru ca nu ma mai intereseaza, si nu vreau sa stau cu cineva doar pentru a avea cu cine sa …. si cu cine sa beau un suc. Are si ele fetele suflet si nu e cazul sa vina porcul de mine sa le seduca si sa le abandoneze, ca sunt altii destui care fac asta … 

Si … dar oare unde vroiam sa ajung ? daca intelgeti ce am scris si mai aveti si vreo parere …exprimati-va ca e o tara libera …

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Sunt o persoana foarte nehotarata …sau poate ca nu …

  1. Eu cred ca ai pretentii prea mari sau ridicate, si, asa dupa capusorul tau ti-ai zis ca nicio fata nu ti se ridica la nivelul cerut sau mai putin cerut de tine..

    Poate este langa tine si tu nu o vezi! Sau poate urmeaza sa apara…

  2. Ella

    Sau poate ca tre sa apara acel moment, aceea perioda din viata ta, cind vei fi gata pt ceva mai mult intradevar, sa ajungi sa ai timp ca sa te poti dedica nu doar trup, dar si suflet. Depinde daca poti sa recunosti 100% ca esti deschis pentru asa ceva.
    Verifica bine daca nu e pus un lacat inca la inimioara ta…

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

