Leapsa II


Am primit o leapsa. D’aci. Zice ca sa zic ca de ce nu imi place mie Craciunul.  Pai. Sa o luam in ordine, si schematizat. 

Nu imi mai place Craciunul pentru ca a devenit cea mai mare perioada comerciala ever. Nu imi place, pentru ca s-au pierdut traditiile, nu imi place pentru ca lumea se gandeste mai mult la cadouri, decat la ce semnifica perioada asta, nu imi place pentru ca … 

Craciunul ideal … 

Cabanuta, munte, zapada, padure langa, brazi, in cabanuta familia, brad impodobit, la usa cabanei un grup de colindatori adevarati… nu „foaie verde portocala/noi suntem copii de scoala/am venit sa colindam”, langa brad masa impodobita cu mancaruri traditionale, sub brad cadouri, facute din suflet, pentru care ceilalti chiar sa se bucure, langa mine persoana cu care sa impartasesc momentele astea, si in toata cabana …fericire … 

Craciun fericit ! 

Dau leapsa mai departe la Ganditor … chiar vreau sa vaz raspunsu lu talica🙂, la traficant, la soacra mica si la Andrei .

LE F IMPORTANT : 

Leapsa merge si la Mellisa . Cu scuzele de rigoare ca am uitat sa iti dedic leapsa din prima.

Categorii: Uncategorized | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „Leapsa II

  1. si mie nu?😦

  2. o poti lua si tu🙂 fara probleme, nu se supara nimeni … chiar ne bucuram

    o sa preiau imediat leapsa.

  3. pai eu doresc la toti cei care se simt crestini cu adevarat – adica cei ce nu amesteca esenta spirituala cu materialul – un Craciun fericit, si toate cele !
    Iar celorlalti …la fel !
    (deocamdata suntem cu totii in acelasi autocar ! Dupa 2050…mai vedem !) 😀

  4. Laura

    Mai Mihai….ai uitat de vin fiert cu piper, scortisoara si coaja de portocala (ptiu era sa zic scoarta de portocala…din inertia cuv care incep cu „sc”)

    Sarbatori Fericite!

  5. Laura a

    reproducem…pentru ca nu imi place „Laura spus” deci:

    „Mai Mihai….ai uitat de vin fiert cu piper, scortisoara si coaja de portocala (ptiu era sa zic scoarta de portocala…din inertia cuv care incep cu “sc”)

    Sarbatori Fericite!”

  6. Mai Laura,in sfarsit te-ai ganditsavb si tu lamine aici …temai asteptam..ptcine nu stie,amla un momentdatun postin care zic de laura,ea e laura

  7. Laura a

    He he he ….pai cum puteam sa las tabloul neterminat?😉

    Si daca tot m-ai prezentat …le zic si oamenilor „Sarbatori Fericite!” sa nu zica ca sunt neam din ala de nu spunem aici, ca am inteles ca tu ai blog de bun simt🙂

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

