dupa Craciun, inainte de revelion


Buna dimineata …ati fost cuminti, ce v-a adus Mo’Craciun ? blabla … Sa trecem la subiect. CAre subiect este ca sunt foarte obosit. Eu nu am luat in calcul, cand am planificat cat de mult voi dormim in vacanta asta, fluxul mare de prieteni ce mi se intorc din tara, si din strainatate. Pei, si care mai venea ma mai suna… asa ca de ceve vreme incoace je suis pe drumuri. 

Aaaa… ieri a fost foarte dragut,si cu ocazia asta le urez soferilor de prin dobrogea  … multa … sanatate, si sa invete si ei odaata si bine cum se conduce in conditii de iarna. Din cauza prostiei unora, care nu stiu sa manevreze masina pe polei, am stat 2 ore in fata unui pod, la mai putin de 2 min de mers pana unde trebuia sa ajungem. 

Mda … cum a dat oleaca de zapada si ger, si a inghetat soseaua, ai nostri s-au speriat, au accelerat la urcarea pe pod, si s-au cam busit unii cu altii si asa s-a format ambuteiaj. Iar cei care veneau si ei sa urce pe pod, in loc sa astepte frumos, incercau sa depaseasca coloana, si sa ajunga in fata, unde se formase un dop de masini… inchipuiti-va cum se intampla cand din 3 benzi pe sens ramane doar 1. Cam asa era aseara … Situatia nu era urata, adica eu cu Veve, Loganul meu 1.4 benzina, am urcat, lejer de tot. Insa soferii … ambalau masinile de parca erau la curse, si na … ma rog …si ca sa inchei cu povestea asta, nu are rost sa mai spun ca autoritatile din localitatea respectiva au trimis 2 pluguri de zapada …ca sa de-a jos gheata … oare cat de prosti sa fie ? …iar politia nu venise, pentru ca citez … nu e treaba noastra. Traim in romania … 

Asa … deci ca ieri , mai fusera zile, si nu prea am apucat sa ma hodin, ceea ce doresc sa fac de acum incolo. Sa vedem daca imi iese. 

Sunt multumit ca mi-am vazut o mare parte din prieteni, insa trebuie sa constat ca am imbatranit, si ca nu ma mai tin balamalele sa pierd noptile ca alta data.  

Si pentru ca acum, mi-am uitat firu logicii, daca era vreunu, promit sa revin mai tarziu, sau poate maine, cu o alta postare … tot tre sa fac eu analiza anului ce taman trecu. 

La naiba … stiam eu ca uit ceva. Ieri … am sarbatorit un an. Cineva foarte drag mie a implinit un an. Nu va ganditi la prostii … insa sa stiti ca tot ca si un copil este pentru mine. Ieri, firma mea a implinit un an. sa traiasca si creasca !

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „dupa Craciun, inainte de revelion

  1. Anca

    Imi plac hainele tale noi Anul Nou! Adica… noua ta pagina… 🙂

  2. are dreptate Anca, chiar arata bine pe aici 🙂

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

