nr 250


Buna … dimineata pentru unii, ziua pentru altii…ca e fix orele 15 … nu vreau sa zic ca am dormit pana acum … insa … 

Sa trecem peste acest detaliu neimportant… probabil ca asta este postarea ultima pe anul asta, ca la ce spor am avut in ultimul timp nu cred sa ma mai fortez sa mai scriu … poate in noaptea de Anul Nou. 

Aici o sa fac si scurta recapitulare, si dorintele si vointele pe anul urmator si urarile de bine.

Anul 2008, din punct  de vedere al dezvoltarii mele profesionale, a fost cel mai benefic. De ceva vreme imi doream sa lucrez pentru mine, de cativa ani chiar, iar in 2008, dorinta mi s-a realizat. Am invatat ce inseamna sa lucrezi pentru tine, costruiesti o firma, sa negociezi, sa alergi, sa te stresezi, sa speri, sa razi, sa plangi, sa fii deprimat, sa iei totul de la inceput, sa fii mintit… intr-un cuvant am invatat. Am facut afaceri cu norvegienii, am vazut ce inseamna sa faci afaceri cu straini, cu oameni de alta mentalitate, am invatat sa citesc oamenii mai bine, sa nu ma mai incred orbeste in oricine. 

Una peste alta, anul 2008, fuse bun. Firma merge, are oportunitati imense pentru anul 2009, la fel si eu. 

Anul 2008 insa a fost groaznic din punct de vedere personal. Asta pentru ca nu stiu ce vreau. Oare vreau sa ma asez si eu la casa mea …cum zice tatal meu ? Sau imi place asa … flu flu … ? Asta trebuie sa imi dau seama eu cat mai repede. 

Pentru anul 2009, vreau un an de 2 ori mai „greu”. Vreau sa ma mut inapoi in Bucuresti. Vreau sa se realizeze oferta pe care am primit-o la mijlocul lunii decemebrie, si de care inca nu pot sa vorbesc, si sper ca toate eforturile facute de mine in ultimii ani, sa inceapa sa dea roade cu adevarat. 

Vreau sa vizitez cat mai multe tari, si neaparat vreau sa ies in afara Europei. 

Anul 2008, mi-a adus ceva prieteni noi, si vreau sa continui asta si in 2009. 

Tot in 2008 mi-am facut blog. Asa amarat cum este el, mi-a dat posibilitatea sa ma exprim, mai liber decat o facusem pana acum, si mi-a dat posibilitatea sa imi fac noi prieteni, virtuali sau nu. 

Prietenilor mei, vechi si noi, de pe blog sau din afara lui, dragilor, va doresc un an minunat, un an asa cum meritati fiecare dintre voi, plin de succese si de realizari, profesionale si personale. Va doresc numai bine ! 

Mai am o singura urare de facut ! Legata normal de temele mele preferate, economie si politica. 

Doresc noului guvern, sa fie acel guvern care sa faca ceva si pentru tara asta! Doresc sa avem un guvern cu coloana vertebrala, si care sa stie si sa vrea sa taie in carne vie, caci de asta avem nevoie acum. Doresc un guvern inteligent, care sa gestioneze bine criza prin care vom trece, si sa aleaga masurile cele mai bune pentru noi. 

La multi ani dragilor, un an nou fericit ! 

Minitu

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „nr 250

  1. Un an nou, plin numai de bucurie si implinire iti doresc !!! Si sper ca totul sa ti se indeplineasca inzecit !!!
    La multi ani !!!!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

