dilema …


Taman ce am primit un mesaj care m-a pus pe ganduri. Sunt eu pe ganduri de ceva vreme … pe aceleasi ganduri. 

Ati citit cu totii scurtul meu review pe anul 2008. Prietenii ma lauda pentru ce am facut anul asta, cunoscutii ma lauda, unii ma invidiaza, altii vor si ei … numai eu nu pot sa dorm …dupa cum zice cantecul. Adica eu nu sunt multumit. Vroiam mai mult. nici nemultumit nu sunt, insa simt ca se putea mai mult. Cum zice motto-ul… mai sus, mai repede, mai puternic.

De ce oare nu pot sa stau si eu oleaca linistit si sa nu ma mai gandesc ?  bleah … nu stiu ce am vrut sa zic cu postarea asta … probabil din prea mult timp liber … Hai sa ne auzim cu bine !!!

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

