Mai bag o fisa


Am recitit ce am scris inainte si nu’s taman multumit … 

Si de aceea revin … cu ce imi doresc eu mie pentru mine in anul 2009 … 

– imi doresc un an agitat 

-imi doresc sa cunosc cat mai multi oameni din medii cat mai diferite 

-sa imi fac cat mai multi prieteni

-sa vad cat mai multe locuri si lucruri interesante 

-sa imi cumpar aparat de fotografiat … e o dorinta mai veche 

-sa reincep sa fac sport … nu neaparat sa merg la sala … sport …

-daca anul asta pe sfarsitul lui, am redus drastic numarul de tigari, pentru anul viitor imi doresc sa reeusesc sa ma las 

-sa imi gasesc linistea  :)

Si cam atat. Acum tre sa … hmmm… ma pregatesc, pentru ceea ce se pare ca este primul revelion facut cu ai mei in ultimii ….13-14 ani . Iar pregatirea inseamna … sa lenevesc, ceea ce va doresc si voua. 

LE … Acu 2 seri am visat ca inotam, foarte bine, foarte repede si foarte mult …oare ce inseamna ?

Un an nou fericit ! 

Minitu

Categorii: Uncategorized | 8 comentarii

Navigare în articol

8 gânduri despre „Mai bag o fisa

  1. Laura

    Buna mandrete… iar mi-ai trezit interesul in a-ti scrie aici🙂

    Referitor la visul tau. Propun o dezbatere si fiecare sa isi dea cu parerea. Simbolistica lu’ „Mihai inotand”. Eu incep prin a spune ca e bine ca nu te-ai inecat.🙂 Continuu prin a spune ca inotul din vis si explorarea subconsientului tau sunt intr-o stransa imbratisare. Tu cam asta faci acum, explorezi, analizezi… Visul asta cam dezvaluie ca esti in cautarea unui sprijin emotional.

    Si acum ii multumesc „profei” de romana din liceu care a incurajat imaginatia mea bogata🙂

    Un an nou implinit, fericit, deschizator de drumuri si oportunitati!

  2. eu zic ca explorez inconstientul …dar acum na …fiecare cu parerea lui😀

  3. iar sprijinul emotional de care zici tu, ar fi bine sa vina mai repede , ca nu mai am rabdare:P

  4. Anca

    Poate e fisa norocoasa.
    Succes sau batfa, cum vrei…😉

  5. Laura

    vine vine …da navala…daca ati stii dvs, stimabile prin cate trec eu ca sa va citesc blogul si sa si raspund….ati zice ca tiglele mele sunt plecate cu Katrina cu tot….

  6. face-ti o poveste si eu promit ca o voi posta pe blog … intitulata „chinurile cititorilor mei … sau ce sacrificii tre sa faci … din astea …😀

  7. Laura

    eh…uite draga domnule ca minunea s-a intamplat si calculatorul meu s-a aprins…acum va rezista vreo 20 min dupa care se duce la somn pentru vreo cateva ore…. acesta este episodul pilot din serialul „chinul cititorului de blog”…🙂

  8. asteptam continuarea… suna promitator episodul pilot🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

