Revelionul is overrated


Pai La Multi Ani in primul rand. Si in al doilea rand, urarile cele mai urabile !!! 

Acu sa esplic titlul. Aseara, pentru prima oara in ultimii 13-14 ani, am petrecut revelionul cu ai mei, acasa. Petrecut e oarecum in ghilimele, ca noi nu suntem o familie de petrecareti, mai ales ca tatal meu are diabet si nu are voie sa bea, sa manance anumite chestii … iar petrecerea noastra s-a redus la o mica discutie, traditionalele urari de la trecerea dintre ani, si cam atat. 

Cam stiam eu la ce sa ma astept cand am luat decizia sa stau acasa, si aveam o oarecare retinere, insa acum, nu imi pare rau. 

Aveam mai multe variante… sa merg intr-un club… si sa imi beau mintile …sa merg in alt club si sa beau din nou, sa ma iau in brate cu o multime de necunoscuti… sa ma enervez, si sa nu ma simt bine. Asa ca … am ales sa stau acasa. 

Much better … adica, anul trecut eu chiar am muncit mult, si am tras tare, si am fost stresat si organismul meu incepea sa se resimta… iar ca si cadou, recompensa, la cumpana dintre ani eu ce aii faceam cadou … o galeata de bere si un camion de vin? si poate si o cana de whisky ? 

Asa ca ma bucur ca am stat acasa, am avut ocazia sa ma odihnesc, sa ma simt bine alaturi de ai mei, si sa observ stilul romanesc de a petrece de revalion. 

La mine pe scara, ieri ..pe la 5 asa, au inceput sa se care. Sa se care bautura la un apartament de mai sus. Si s-a carat. Cred ca au fost la un hypermarket si au luat tot.  Si pe la 9 seara au inceput sa vina invitatii. Nu stiu daca toti mergeau acolo, dar au urcat o turma de oameni. Umpleau o cazarma militara. Si atunci a inceput. Dezastrul. Urlete, chiote, tipete, care m-au facut sa cred initial, ca se omoara unii pe altii, dar nu … se pare ca se distrau. Manele. Asta a fost bomboana de pe coliva. Si ca sa fie totul frumos, mai ieseau si pe scara, sa mai de-a cate o petarda, asa … de antrenament … si sa-si mai scape cate o injuratura. Am observat la cei mai … mici decat mine, la tinerii mai tineri ca mine, ca la ei, daca stau de vorba un baiat si o fata, prima injuratura auzita este zisa de partea feminina a discutiei. 

Asta am auzit eu aseara. 

Iar, totul a culminat cu 25 de minute inainte de trecerea dintre ani. Asa am aflat eu ca ar trebui sa ma sinchisesc barem sa ma uit la cea. Si „vecinii” mi-au dat semnalul coborand toti odata in strada. In prima faza am crezut ca e cutremur. Nu era. Era o haita de oameni, car coborau toti, urland de mama focului si aruncand petarde.  Misto. Incepea sa imi para rau ca am stat acasa de revelion ………. NOT. 

Au iesit afara … mi-am permis de curiozitate sa ma uit pe geam … nu ca nu as fi stiut ce se intampla, dar vroiam sa vad daca se schimba ceva. 

NU. Se pupa, urla, se iau in brate, se trantesc, arunca cu petarde si pocnitori, eventual pe sub masini daca se poate … am vazut ca numai asa se poate, apropo …sper ca masina mea sa fi scapat… asa … se desfac traditionalle sampanii, se ciocnesc sticlele, ca nimeni nu se mai oboseste sa coboare cu paharul, si eventual, daca mai au ceva petarde le arunca si pe alea, dar fara sa uite sa pastreze si pentru urcatul inapoi, adica, daca tot au coborat cu galage, sa urce la fel, ca nu cumva sa ne ingrijoram ca s-a intamplat ceva.

Si … acum depinde, in functie de cine mai este in strada, puteti asista la o mica altercatie. Doar daca se aliniaza astrele.

Deci … dragilor, daca din motive obiective, nu am putut sa imi petrec trecerea dintre ani cum am vrut eu … aveam doua variante, dar amanoua contineau un ingredient necesar de care nu am reusit sa fac rost, si nu va ganditi la bani, in situatia data, ma foarte bucur ca am stat acasa cu ai mei. M-am uitat un pic la teveu, oleaca pe net, si am citit.

Voi ce facurati ? Ca eu am povestit si de mine, si de vecinii mei ?  … e randul vostru … puteti sa o considerati leapsa si sa o luati … toti …🙂

Categorii: Uncategorized | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Revelionul is overrated

  1. eu la ora 12:00 dormeam si viasam… ce sa spun, cel mai tare rev :D:D:D:D

  2. m-am exprimat aiurea, inca-s ametita (de somn, biensure)
    despre ora 00 povestem🙂

  3. Anca

    Eu cred ca traiesc si eu in Romania!🙂
    Mi-ai adus aminte de lucrul asta… am trecut si eu prin aceleasi stari in noaptea de revelion. E oare o pura coincidenta? Nu, e adevarul pur. Asa petrece romanul. Anul trecut am avut ocazia sa imi petrec revelionul intr-un mic orasel din Elvetia. Eram pe alta planeta, crede-ma. Asa m-am simtit: fara artificii mega super explozive, fara tipete, fara sticle pe strada. Doar civilizatie, atat…si printr-o taverna se mai auzea cate un cantec si o strigare…discret si cu bun simt.
    P.S. Anul asta am stat acasa, in familie. a fost bine, relaxant, linistit.
    La multi ani!🙂

  4. La noi a fost mai frumos decat la vecinii tai.Am fost mai cuminti dar ne-am pupat la un moment dat cu totii.In rest….optimisti cu noul an.Pac pac!
    Andrei din ardeal.:P

  5. Melissa … te inteleg perfect🙂
    Anca … ce sa faci , nu poti sa faci revul in elvetia tot timpul🙂 …
    Andrei, vrem detalii dspre cati erati si cum v-ati pupat cu totii … adica … cu totii ..toti odaata ?🙂

  6. Sa tot fost vreo 30 de oameni.La o casa care era situata intr-un cartier de la care vedeai toata deva,panoramic.Acum si tu,nu ne-am pupat toti deodata dar ne-am pupat.:)).Noroc ca nu am avut puscatori si tot felul de nebunii.Am preferat sa ciocnim cu un pahar de plastic plin cu vin spumant(nu sampanie cum cred multi romani),sa ne uram toate cele bune si sa ne reintorcem la petrecerea care a continuat cu karaoke si diverse amuzamente.pac pac!

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

