eu sunt pentru mine, cam ce e rasa umana pentru Pamant


Can you save me by me ? 

Noi asa, ca rasa, ca specie de fapt, stim ca nu facem bine ce facem.  Adica ne-am prins cum sta treaba cu incalzirea globala, cu poluarea, cu din astea, dar nu putem sa ne abtinem. Deci, chiar daca stim ca poluam, noi ii dam inainte. 

Asa si eu cu mine. Adica, stiu foarte bine ca tigarile nu imi fac bine, mai ales ca doctorii imi recomanda de vreo 2 ani sa ma las, din cauza unor probleme medicale pe care le am. Pe de alta parte, stiu foarte sigur ca alcoolul nu imi face bine. Berea noastra cea de toate zilele … ia-o tu. BUT … no … daca ies in oras, fara 3-4 beri pe sub musteti nu ma las, si la fel, fara pachetu’ fumat nu plec din bar si anume. Desi, eu ca animal ce ma situez, daca nu as iesi in baruri, as fuma cam 4 tigari in 2 zile. Pe probatea si pe luatea. 

Deci, in concluzie, eu imi daunez grav sanatatii. Can anybody stop me ?

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „eu sunt pentru mine, cam ce e rasa umana pentru Pamant

  1. eu fumez si fara sa ies in vreun bar.ca altfel nu inteleg de ce fumez cu pachetele chiar daca in zilele astea am stat prin casa,pe ici pe colo.
    dar…da…noi ne batem singuri cateodata.

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

