d’ale cotidianului …


Taman mi-am dat seama ca anul 2009, este un an, in care eu si cu blogul meu  vom avea iar de treaba. Pai … sunt alegeri … zile el cu vocea coplesita de emotii🙂 .

Pei … se alege presedintele, mai draga, care este. Deci, asta inseamna dicstractie. 

Momentan insa, ai nostri politicieni este foarte ocupati. Poate ati zice ca sunt ocupati din cauza crizei … insa nu-i asa. Ei sunt ocupati sa ne scoata ochii cu declaratiile de avere. Si sunt de rasul … meu, ca deja ma lasa rece. Sincer, who gives a f*** ? Eu unul nu. Daca economia ar dudui, cum reiese din evaluarea mandatului lu’ citroniceanu, si daca nivelul de trai ar fi asa … sa nu zic estraordinar…dar barem ca in … Spania … zic asa mai modest … ca sa nu reped la Elvetie sau mai stiu eu ce, chiar nu m-ar deranja zic, daca politicenii ar fi multigigamegaterra milionari in euro. Si nici acum nu ma deranjeaza ca sunt unii care au jdemii de euro declarati, si cate ‘nspe case si terenuri. Daca le-au facut legal … moral … pe acolo … sa zicem bravo lor, daaca nu … pana mea …ca oricum sunt alesi, s-au ales, ce rost mai are. Important e ce au de gand sa faca.

But enough with that. Ca nu e relevant. Mai relevant este ca, anul asta se anunta unul destul de greu, siiii … ma ingrozeste gandul, dar cred ca anul asta va fi unul care  ne va aduce ceva miscari sociale. Zic si eu … daca o fi sa am dreptate, ceea nu vreau, o sa ma gandesc sa imi fac firma de ghicit in viitor … mamul … nu , nu suna bine … tata omidu’🙂 . 

 

Redevenind serios, va dau sa cititi asa un articol, care incearca sa raspunda la niste … intrebari, temeri … incercati sa cititi toate slidurile, ca e interesante toate. 

Cata vorbarie pentru a pune de fapt un link … ca asta era scopul …of of …

Categorii: criza, funny, politic penibil, Uncategorized | Etichete: , , , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

