Ha ha


Vacanta, si mai ales odihna din vacanta a dat roade. Sunt ca un copilas mic care asteapta sa vina ziua lui. Azi mi-am permis sa plec la birou mai tarziu, dar de abia astept sa ajung. Astept vestile. Toate. Stiu ca saptamana asta este importanta. Si saptamana asta este importanta. 

Va tin la curent , si o sa mai scriu in momentul in care imi recapat coerenta 🙂 !!!

O zi de luni minunata, o saptamana fantastica si un an nou genial va doresc !

Minitu

Categorii: Uncategorized | 8 comentarii

Navigare în articol

8 gânduri despre „Ha ha

  1. Cam tarziu cu urarea, deja ziua de astazi este in pom pentru mine … trebuie sa alerg dintr-un colt al orasului in celalalt si nu e la fel de mic ca bucurestiul, dar macar are un trafic fluidizat :))

    O zi buna si tie !

  2. auzi … am o nelamurire … ca eu traiesc in romania … trafic …adica ce inseamna fluidizat ? trafic de care ? ;))

  3. iti recomand http://www.dexonline.ro , daca nu ai auzit deja de el 😉

  4. Ola la … uite un comentariu un pic acid … ironic… persiflant … sau doar la misto ? Melissa… vrei sa imi comunici ceva ?

  5. 🙂 Bine faci, rau gasesti!
    Doamne, nici pe departe nu m-am gandit ca ma vei lua drept ironica… Era o simpla recomandare, fara vreo intentie ascunsa…

  6. mdeci … nu era ironic, era doar acid si persiflant ? 😀 Voi tine cont de recomandare … cred 🙂

  7. nu era nici persiflant si nici acid (nu inteleg de ce ti s-a parut ca ar fi). Niciodata nu te-am luat in ras, si nici nu vad vreun motiv de a o face.

  8. Glumea draga Mellisa …glumeam … chiar daca nu pare 🙂

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

