bleah … asteptand …


B’ziua ! Nu stiu daca mi-am recapatat coerenta, dar eu incerc.  Mi-am inceput anul asteptand. Inca nu reusesc sa intru in ritm, parca nu am vlaga.

Astept 2 telefoane. Unul il voi primi saptamana asta, stiu sigur. Celalalt … probabil ca voi fi nevoit sa sun. Sunt 2 telefoane care vor avea un impact mare asupra a ceea ce voi face anul asta.

Unul dintre ma va anunta daca ma mut in Bucuresti, celalalt ma va anunta deznodamantul unui an de munca si de stress.

Ma gandeam zilele astea, ca sunt foarte inconsecvent in ceea ce fac. Adica, un an de zile am muncit pentru mine si firma mea. M-am sacrificat, am sacrificat multe lucruri, insa am si invatat.  Dupa un an zile, in care mi-am pus toate sperantele in proiectul firma, an in care firma era jucaria mea, trenuletul meu … a venit cineva si mi-a fluturat pe la ochi o jucarie mai lucioasa si mai noua. Zbang … trenuletul e urat. Careeee… trenulet ? ( exagerez un pic, pentru ca in continuare imi place trenuletul, si nu il voi ignora de tot). Mi se pare ca prea repede am reusit sa ma acomodez cu ideea mutarii in bucuresti, si a unui nou job.

Insa … am mai stat oleaca si am visat. Nu am mai gandit, am visat. In conditiile in care voi pleca pana la urma, mutarea in Bucuresti, si acceptarea unui job care in conditiile date ( criza and stuff ), pare din ce in ce mai dificil, semnifica pentru mine, faptul ca imi recapat viata inapoi.  Si pana la urma … de ce nu ? firma mea, e mare acum, oricum nu mai pot face multe pentru ea, si oricum nu o voi inchide. Eventual voi ingheta activitatea daca nu se misca nimic acum, si voi astepta momente mai propice. 

Well … discutia asta ar trebui sa mai astepte… intai sa primesc telefoanele si apoi … vedem noi ce jucarii alegem …

O zi frumoasa !

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

