Cred ca o sa incep sa imi notez stirile care mi se par interesante pe foi. Adica … in ordinea in care apar, ca acum am o … simt o … dar nu reusesc sa fac legatura. Si nu ma refer la gainarii nostri proprietate personala, ci la ce se intampla in lume. 

Adica … vine criza economica. intai in state, apoi cam peste tot. sua are probleme. ue are probleme. rusia zice stop gaz. stop gaz inseamna pentru ue o accentuare a crizei, din cauza opririi combinatelor care lucreaza pe gaz. deci ue … naspa. vine sua si zice … mai rusia, nu folositi gazul ca santaj. rusia … nu zice nimic. sua oricum are problemele ei . rusia opreste gazul, creste pretul la barilul de petrol. hmm … se bucura opec. o parte din opec, cand pretul barilului era la 45… sau pe acolo … incepusera sa ridice vocea catre sua. 

Acu’, eu unu nu vreau sa insinuez nimic. Ca nu am capacitatea sa inteleg ce se intampla pe acolo, deja I am over my head … insa logica … iar faptele … hmmm  …

Voi … ce ziceti ?

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

