despre dragoste si alte povesti nemuritoare


Eram speriat. Foarte speriat. Ca nu o sa reusesc sa imi gasesc consoarta. Si nu o sa pot sa … am si eu urmasi, fapt care l-ar linisti oleaca pe tatal meu, care vrea si el numele dus mai departe …si lumina ochilor lui… nepoti … intelegeti voi. 

Si eram speriat, pentru ca ma gandeam ca la 6 miliarde si ceva cati suntem noi, e cam greu sa o gasesc pe EA.

Insa, cu ajutorul unui prieten, mi-am dat seama ca gresesc. Ganditorule, te astept cu comentarii si dezvoltarea temei. 

Pai sa zic si cum mi=am dat seama ca nu e asa de greu. Eu ziceam ca suntem 6 mld. El zice …da… dar din 6, doar aproximativ 3.5 mld sunt femei. Dintr-o lovitura am exclus jumate aproape. 

Din 3.5, cam 1 mld sunt batrane… sa zic mai varsta ca mine…sa sune mai bine. Din restul cam 1 mld sunt minore, deci am ramas cam aprox cu 1.5 mld. E ceva ? De la 6 la 1.5 … 

Nu stiu cum am ajuns noi de la 1.5 mld la doar 20. Sa zicem ca asa o fi. Si uite ca posibil ca eu sa ma lamentez prea mult, si de fapt sa nu fie chiar asa de greu sa gasesc una bucata jumatate. 

Insa… mi-a venit apoi intrebarea … daca EA, se exista in Insulele Pago Pago ? Atunci … o fi lista doar de 20 … insa ea e in Pago Pago. Si eu nu mi-am planificat sa ajung in Pago Pago in viata asta. 

deci …se pare ca totusi este greu. 

Asa ca … pagopagoiana mea … unde esti ? Nu de alta dar tatal meu vrea nepoti.

ACEST ARTICOL PROBABIL CA ESTE UN PAMFLET LA ADRESA MEA. Luati-l ca atare.

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

