cica gata vacanta


Acest articol este un avertisment. Nu stiu de ce dar asa il simt. 

Adica neata dragi cititori! Mai bine as zice dragii mosului, ca a simtesc batran. Mai ales dupa manifestarile de azi nopate, cand am reusit sa adorm pe la orele 10… aka 22, si chiar m-am simtit mandru de mine ca am reusit asa performanta, insa m-am trezit fresh presh, cu dorinta de munca si avant cat sa ma tina o saptamana, la ora 3. Adica in miezul noptii. 

Treaba-i asta?  Am purces la vizionarea unui documentar de pe descopery, am mancat, m-am foit, si intr-un final, pe la 6 m-a rapus somnu’. La 7 a inceput lumea sa miste in casa, si am decis nervos ca daca tot mai am o ora de stat, sa ma chinui. Si m-am chinuit. 

La 7:55, am decis sa termin chinul si sa ma trezesc, pentru ca deja incepusem sa o iau pe aratura, si nu era bine. Adica gandurile mele incepusera sa sune cu ale unui ucigas in serie, care vrea sa inceapa sirul victimelor cu el insusi. Deci asta m-ar fi facut un sinucigas in serie, dar era prea dimineata ca sa realizez. 

Mbeau cafeaua, si plec,  fericit spre munca. Adica nu fuse chiar asa usor, ca masina mea era mai mult decat inghetata, spre deosebire de masinile celor din jur, care erau si ele inghetate. Si am dardait in ea, pana mi-am mai taiat din fericire, si de abia apoi am plecat spre biro’.

Unde cu stupoare, descopar ca nu imi merge laptopul. L-am tras dupa mine, l-am impins, l-am … pe masa sa il chieptene. 

Deci, din ziua minunata care a inceput la 3 AM, fi-mi-ar starea de ras sa imi fie, este ora 11 si eu inca lupt cu tecnologia. In urmatoarele momente urmeaza sa imi „FORMATEZ” lectopul, asa ca daca nu mai apare nimic pe blog, sa stiti ca a murit. Sau am murit. Ca parola de la wordpress numa’ el o stie. Ca de aia e lectop, si e portabil. Ca sa le stie el pe toate ca un om mare. 

Acu’ sa mi se tina si mie pumnii va rog, ca nu am mai purces la asa ceva de multisor, si nush zau daca mai stiu sa fac asa ceva. 

Deci … cu format c:\inainte 

P.S. tot nu stiu de ce am scris ca este un avertisment.

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „cica gata vacanta

  1. Anca

    Esti amuzant. 🙂
    Zambesc si eu putin mai pe seara, citindu-te… 😀

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

