la mine la Congo …


Mei ruman mei. eu venit aci la rumunia ca sa destebt ma fac mei. eu de la mine de la congo eu venit aici, zburat atat, de crezut ca nu mai cazut be bamant. eu venit aici la rumunia ca la mine la congo e saracie mare mai rumun. e saracie si e brostie mare. si venit la rumunia, tara de la europa, de la uniune, unde oameni destept este. unde invata la mine facut destebt si eu , ca sa merg la congo sa invatat si la altii facut desptebt. 

Si, aterizat la aerobort, si mers la gazda, si gazda uitat la telebizor la hasta mei rumun? nu bot sa bag asa imaginile pe blog la baiat. bun decat link. 

pei, mei rumun, eu vazut asta si cumbarat bilet abion inapoi la mine la congo, unde e om brost destul, dar nu e si fudul.

hai … viat brumos sa beti mei rumun! Te pup rumun! Lumumba

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

