deci …teste si noi cuvinte


Am facut si io un test, gasit pe un blog din blogroll, dar am uitat unde l-am gasit ca sa pun si link, dar daca luati blogrollul la rand sigur gasiti si de unde l-am luat. 

Testul este aici.

Rezultatul meu este asta :

Your Learning Style Preferences:

You are a…

22% Visual Learner
31% Auditory Learner
45% Kinesthetic Learner

 

Iar acum, oleaca jenat, tre’ sa fug repede, si sa fac ce zise Melissa. Adica merem oleaca spre dex online, ca sa vedem ce inseamna kinestethic. Care dex m-a dus la chinestezie care inseamna …stai asa …CHINESTEZÍE s.f. Totalitatea senzaţiilor care reflectă mişcările omului şi ale părţilor corpului său. – Din fr. kinesthésie.

Adica cum ? Eu invat cum ? Cam banui eu ce inseamna, dar nu am timp sa caut, si daca este careva in masura, mai in masura ajutati un copil sarman 🙂

O zi buna ! Marti 13 …. muhahahahaha

Minitu


Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „deci …teste si noi cuvinte

  1. Laura

    Hai ca incerc si eu sa imi dau cu parerea:)
    Dar vezi ca am baut cafea azi 🙂

    # este simtul care iti spune cum/unde partile corpului sunt in legatura una cu cealalta. Spre exp: pot sa scriu in engleza ? Da? Saru’mana. Deci, exp: You must know where your head is in relation to your hands to be able to touch the tip of your finger to your nose while your eyes are shut.

  2. Si daca asta inseamna … atunci, inseamna ca eu ca sa invat ceva tre sa dau cu nasu’ si sa ma doara ?

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

