Circus


Ma mananca palmele si nu pot sa ma abtin sa nu imi exprim parerea. Parerea personala. De ceva vreme incoace, eu ma uit la circ. Cand la teveu, cand pe bloguri. Acum, stiu ca sunteti in ceata, pentru ca va intrebati „la care circ se uita nebunu? „. Si aveti atata dreptate. Cu acest inceput de articol, as putea sa continui in jdemii de feluri. 

Avem circusuri peste tot. 

Ca sa nu va las asa, in ceata, o sa va spui. Urmaresc circusu’ dintre Mircea Badea si Serban Huidu. Doi oameni pe care ii urmaresc, in activitatea lor pe la teveu, pe la radio, si mai nou prin bloguri. Au bloguri amandoi, de ceva vreme, si daca nu ma insel, au aparut cam in aceeasi perioada. 

Sunt doi oameni care, luati separat mi se par simpatici, Huidu si Gainusa, au o emisiune veche, amuzanta, in care nu iarta pe nimeni. Badea, are si el o emisiune, care nu este in concurenta cu a celor 2. Este o emisiune, despre ce se mai zice in presa, amuzanta, prin care susnumitul isi exprima parerile. 

Sunt doi oameni care mie unu’ mi se pareau inteligenti, cu studii ca sa zic asa, cu o anumita prestanta, si un anumit prestigiu. 

Bre, da toate se duc pe apa sambetei cand se apuca sa vorbeasca unu despre celalalt. Si Huidu si Badea infiereaza incultura si incultii, si unu si altu’ s-au luat de becali si de altii ca el, insa cand isi exprima parerile unu despre altu, diferenta dintre ei si cocalarul de pe strada, dispare atat de repede ca si cum nu ar fi existat niciodata. 

Surprinzator nu-i asa ? Adica, asteptarile mele de la doi oameni, care chiar de vrem au ba, sunt formatori de opinii, erau oleaca mai …ridicate. Cel putin la nivel de limbaj.

Am vrut sa va dau niste exemple de limbaj, din blogurile celor doi, dar m-am umplut de o mare scarba citind. Pai, dragi formatori de opinie care va dati voi formatori de opinie … din partea mea … un roman simplu, BLEAH!!!

Categorii: scandal | Etichete: , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Circus

  1. foarte de bun simt observatia !
    …BLEAH!!!

  2. Multumesc Ganditorul! Din pacate, ce am mai observat eu citind pe blogurile celor 2, acest bleah trebui adresat si celor care lasa comenturi.Nu pentru toti, insa pentru vreo 99%, care ce sa vezi, invata din limbajul celor 2, sau daca nu invata, ca il stiau deja, invata ca e ok sa foloseasca cuvinte injurioase. Bleah again ! Dar noi sa fim sanatosi !

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

