Long time no see


B’ziua! Iote ca veni si ziua de sambata. Dupa o saptamana urata, din punctul meu de vedere. O saptamana de ingrijorari, asteptari, si asteptare. Era o melodie mai demult cu „telefonu’ nu mai suna …” sau ceva pe acolo. Cam asa fuse saptamana mea. 

Saptamana asta am intrat cred oficial in lumea blogarilor adevarati. Adica am avut primul comentariu ce cuprindea injurii la adresa mea. Asta a fost botezul. La mai multe zic … 

Totodata observ in dashboard multe accesari dupa cautari pe google ale numelui meu si al adresei de mail. Daca vreti sa aflati ceva intrebati, pentru ca google chiar nu are toate raspunsurile. 

Una peste alta, o saptamana nu foarte stralucita. Dar, ca sa explic ce vreau sa zic in titlu. Stiti ce nu am mai facut eu de mult? Si ce nu am mai vazut de mult … Zambete. Nu am mai vazut oameni zambind, iar eu am o problema in momentul in care ma gandesc la zambet. Nu prea mai stiu cum se face. 

Nu mai avem  oare motive sa zambim ? Oare homo ludens s-a transofrmat in homo sollicitus ? A se citi homo ingrijoratus. 

Si daca cu zambetul stam prost, eu unul nu imi mai aduc aminte cand am ras din tot sufletul. Trist, dar adevarat. Voi, cum stati la capitolul asta ?

Categorii: Uncategorized | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Long time no see

  1. Zambete?

    Unii sunt bolnavi, ca mine, si pot zambi in orice circumstante. Exista o latura pozitiva in orice. Atata timp cat nu uitam ca viata nu se reduce la a manca, bea, respira, consider ca putem zambi usor. Imi place sa ii fac pe altii sa zambeasca, i go long ways for that sometimes; seriozitatea ma nelinisteste.

    Cat despre ras, e mai greu. Cred ca depinde totul de persoanele care te inconjoara. Ultima oara cand am ras din tot sufletul a fost… acum 3 zile? Oho, stau bine. Dar eram singura in camera, deci poate totusi stau prost.

  2. Eu nu pot decat sa iti doresc ca peste 10 ani sa zambesti tot la fel, daca nu si mai des.

  3. Hahaha, si eu care am evitat sa fac o remarca referitoare la varste si perocupari. Normal, imi doresc acelasi lucru. E usor sa arunc cu banii altora si sa fredonez cantece pe strada gandindu-ma oaaare ce voi face-n viitor cand n-o sa ma-ntretina nimeni si voi avea griji mai infioratoare decat teza la latina.

    Pana atunci…

    SAC nu mai esti in liceu! aaahahahah!!
    xD

  4. teza la latina… ohhhh … este mai ingrijoratoare decat plata a x facturi 🙂

  5. Luli

    Te-ai plimbat cu metroul prin Bucuresti de ai ajuns la concluzia asta? Eu ma simt vinovata cand mai citesc cate-o carte prin mai sus-numitul mijloc de transport si zambesc. Si la 8 jumate dimineata.. Ce fel de monstru suunt? Cand citesc bancurile din ziare, e deja o calamitate.
    [it took me some time to have the guts to comment again :D, but tnx 4 „supporting” me]

  6. Ai comentat din nou :). tie ti-a luat ceva pana cand ai comentat din nou, eu ma intrebam cat mai dureaza pana cand. important este ca :). restul le vb in particular. as avea niste lucruri sa ti le zic.

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

