incoerenta de Duminica dimineata


Aceasta incoerenta de dimineata este scrisa la pranz. Nu din motive ca cum acum m-as fi trezit, ci din motive obiective ca cum nu am fost acasa. 

Adica eu m-am trezit de dimineata, am beut 2 cafele si am fost la importante cumparaturi. Adica iar am fost sofer, lucru ce ma duce cu gandul la faptul ca mi-am gresit cariera. Sofer sau taximetrist trebuia sa ma fac. Mai degraba sofer. De limonina din aia. Ca mi-ar sta bine cu o basca pe cap. Si uniforma. 

Dar, ziceam ca am fost la importante cumparaturi. Am fost sa cumparam purici. Mda. Purici. Din aia de se dau mancare la pesti. O sa ziceti ca e frumos, ca am acvariu acasa. Nu am. Are tata la munca. Ca mama nu vrea animale, a zis ca ii suntem noi de ajuns. 

Are tata la munca, ditai crescatoria. Ei cresc la munca pesti, pe care ii vand. Mda … ii vand. Si ramasesera fara mancare de pesti si am mers la cumparaturi.

Aici vroiam sa va aduc de fapt. La tata.Adica nu vreau sa va aduc la el, ca nu ar aprecia gestul. Pentru ca l-ati intrerupe din activitatea de baza. Rebus. Eu doar vroiam sa va zic neste treburi. 

Si anume, ca cine nu are batrani, sa isi cumpere. De abia acum, la 27 de ani, apreciez si eu discutiile cu tata, si imi dau seama ca imi face bine sa mai discut cu el despre ce ma framanta. Cu adevarat, astia mai trecuti prin viata te pot ajuta. Sfaturi nu imi da, dar imi fac bine sa vorbesc cu e. Are un stil de a pune intrebari, ca mai mai iti da si raspunsurile. Acu cativa ani descoperisem cu stupoare, ca singurul om din lume care nu se plictiseste cand ii povestesc ceva este mama. Acum descopar ca nici tata nu este departe de zona aia. 

Pai … si atunci… o sa le zic si aici, un multumesc si traditionalul ” Sar’mana mana, sar’mana tata „! 

Va doresc si voua ce imi doresc si mie ! 

Minitu

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „incoerenta de Duminica dimineata

  1. Anca

    Am zambit din nou. Ce bine!🙂
    O sa mai trec pe la tine!😛

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

