Stiam eu


Toata dimineata m-am chinuit. Pa langa durerea crunta de cap, m-am chinuit si eu pe mine ma. Ca sa imi dau seama de ce is deprimat azi. Amarat, fara chef, vai de steaua mea. 

Am 2 variante. prima varianta am primit-o in mail, si este un articol care zice asa : 

„Daca dimineata acestei zile te-a gasit indispus si cu o stare de spirit nefavorabila, sunt sanse mari sa nu fi singurul care incearca astfel de trairi. Deoarece, sustin expertii, luni, 19 ianuarie 2009, va fi cea mai deprimanta zi din istorie”. Restul articolului iete aci

Deci m-am bucurat f mult, atat de mult cat se poate bucura un om cu dureri de cap, pentru ca cea de a 2 explicatie nu imi convine deloc. 

Nici nu stiu daca sa zic, ca al doilea motiv ar fi ca am scapat si eu afara din casa aseara si nu m-am lasat pana m-am cherchelit ? Si motivul al doilea ar fi o  mica exagerare a numarului de beri pe care l pot ingurgita ?

Nu va zic. SI ramanem la prima varianta, ca suna mai frumos, mai tehnic, mai cum vreti voi. A doua e urata. Nu mai beau nu mai beau cat traiesc😦. 

Stiu stiu … cu totii mai mintim … ce sa fac !

Categorii: Uncategorized | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Stiam eu

  1. Lol, nasol sa te trezesti asa. Parca nimic nu te mai poate ajuta sa-ti revii si nimic nu are efectul scontat… sunt tot felul de leacuri colorate pentru mahmureala, dar am aflat cu totii ca nu merg. Dupa ce am incercat. De mai multe ori.

    Nu ca acum cand vezi bidonu’ iti intorci privirea? xD E o senzatie foarte interesanta de sila si spaima, pe-acolo pe-undeva.

    [Da’ io m-am distrat azi. Numai vesti bune.
    Vreau sa fi fost azi cea mai deprimanta zi a anului!!]

  2. And I wonder … ca simtesc nevoia sa ma exprim iara referitor la diferentele de … etate … de cate ori ai simtit talica acest sentiment, groaznic in sinea lui ?
    si nu, la mine nu a fost cu intos privirea cand vazut bidon, as zice ca am prea multa experienta in campu muncii ca sa mai ajung la stadiul ala … zic … si eu🙂

  3. Tii-hihi, de ce as fi sincera acum? Pana la urma, nu vreau sa fac impresie proasta.

    *thinks*

    Yeaaah, whatever, deci adevarul; de… wait, cine a numarat? Sa zicem ca in medie de o data la 4-5 saptamani ma fac praf, si asta ar fi inceput poate.. pe-a noua.. [da, ai grija de Mircea lol; si sunt pe-a unspea; si nu e vreo rutina, cifrele sunt pur estimative]. A doua zi ma trezesc simtindu-ma de parca mi-a cazut creierul si mi l-a bagat cineva inapoi pe dos. Si nu imi vine sa cred ca dupa o vreme te obisnuiesti sa vezi alcool cand esti mahmur.

    Nu am suferit niciodata sa mai vad vreo sticla de ceva dupa ce mi-am zis ‘nu mai beau anu’ asta’. The sight alone turns me inside out. Ughh.

    „am prea multa experienta in campu muncii ca sa mai ajung la stadiul ala …” – sper ca ai dreptate. Asta imi da sperante pentru viitor. Yeee alta veste buna😄

  4. mda …stiu cum e treaba si oleaca mai bine. dupa un timp iti trece. la fete chiar mai repdede, doar daca nu e caz perdu’, ceea ce cred ca nu e cazu. cam des, cam des …dar cine sunt eu sa judec ? parerea mea e ca fiecare varsta are frumusetile ei, iar bautura nu e frumusetea liceului, sau nu ar trebui sa fie .. ‘telegi ?

  5. Da, da. Dar aici… fiecare cu motivele lui. Intemeiate sau nu… it’s for me to decide. Si orasul asta e corupt. Serios. Nimeni din oras nu mai zice ‘nu bea ca’ nu-i de bine’, si am facut cunostinta cu un nea’ inspector politist in pub cand mi-a cerut buletinul. Este… frumos aici la noi. ^W^

    Oricum, inteleg. Multumesc. ^_^

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

