in ce lume traim …


Ma uit la stiri. Mare greseala. Cu laptopu’ in brate, ma uit la stiri si navig care este pe net. Stirile de pro. Deci. Este un baiat de batu’  pe gagicasa. Mare schema… e  la ordinea zilei. Se intampla. 

Insa am ramas scarbit total de reactia baietelului, ca nu era baiat, la interviul luat de reporter. El zice asa … 

– nu imi pare rau ca am batut-o, eu cred ca si-a meritat bataia

-de fapt nici nu am batut-o, doar am tras-o de par, i-am pus picioru’ ( wtf) in spate, si i-am dat o palma

-pai a inceput sa tipe la mine si sa ma plesneasca, si eu ca baiat ( aici am eu niste dubii), nu suport sa ma bata o fata 

-sincer, nu ma intereseaza ce se va intampla de acum incolo. 

Eh, dragilor, cam astea ar fi cuvintele dobitocului. Un baiat, licean, sa tot fi avut 16-17 ani. Citatele sunt destul de exacte, ca m-am apucat de scris cat stirea nu se terminase. 

Pai, pe astia sa nu ii trimiti in Siberia? 

Si, ca un exercitiu de imaginatie, asta ar fi unu caruia ii plac manelele, visul lui e sa isi cumpere o masina bengoasa, injura ca la usa cortului, dar are mari dificultati cu exprimarea in scris… si lista poate continua. 

Halal barbat bre … de bate femeile.

Categorii: Uncategorized | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „in ce lume traim …

  1. Romania, bun venit in tara tuturor posibilittilor🙂.
    ce poti cere de la un asemenea individ? si o ceapa degerata e mai valoroasa ca el.
    nu sunt de acord cu siberia, un desert suna mai bine :))

  2. M-am gandit si eu apoi, si desertul suna mai bine, ca de frig te mai imbraci, da de caldura cat sa te dezbraci🙂

  3. Eu i-as trimite in jungla! Sau cel mai realist ar fi sa se ieie odata in considerare faptul ca noi, la batranete vom depinde de ei. Ei sunt caramida societatii… E trist! Foarte trist! Ii compatimesc sincer. Problema este ca marea majoritate sunt asa. Acuma imi aduc aminte de Lapusneanul: Prosti, dar multi!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

