a dracu’ criza asta


M-am saturat. Criza criza criza… peste tot, criza. Nu mai misca nimic, nici iarba nu mai creste, nici vantu’ nu mai bate, ca e criza. 

Sunt profund plictisit. Nici pauzele publicitare de la teveu nu mai e cum era. Inainte, in pauzele publicitare, aveam timp sa mananc, sa merg la baie, sa fumez, si tot mai prindeam o reclama doua. Acum ? Nici o cana cu apa nu mai poti sa bei ca gata …a reinceput filmul. Nu ca nu as fi vazut filmul ala, cand eram mic, insa … pana mea. Viata-i asta ? 

Mai nou subectul zilei este Obama. Mie chiar mi s-a parut ca vine Mesia, si ne salveaza de diabolica virgula criza🙂. 

Ieri totul a fost analizat, ce a facut, cum a facut, ce a zis, cui a zis, si ce efecte are asupra crizei ce a zis cand a zis cui a zis. Am o senzatie de fat frumos vs zmeu. Dar, vom vedea despre ce si cum va fi. 

In alta ordine de idei, m-am plictisit. Ca de ceva vreme noi nu mai prestam mai nimic, si ne cam pregatim sa inchidem biroul pana la alte evenimente, evenimente cum ar fi victoria Obamaului asupra pardalnicei crize. 

Si daca nu mai fac nimic, nici nu mai am ce sa scriu, si deci aberez. Ceea ce va doresc si dvs. 

Ah…dar stai… mi-am gasit o preocupare. Tre sa ma regasesc pe mine, caci, de ceva vreme am aflat ca mi s-a schimbat si zodia. Adica nu mai sagetator, sunt ophiucus. E ceva cu aia de poarta serpi. Important e ca tre sa imi revad atitudinea si sa ma conformez, ca nu e de joaca. Ah …si acum inteleg de ce nu mi se potrivea mie niciodata oroscopu’, caci, uite … nu era pentru mine. Deci, am fost nedreptatit. Eu nu am avut oroscop. de cand sunt … nu , de cand eram mic eu nu am avut. Si eu pe cine dau in judecata ca nu am oroscop ? Aud ?aud ?  Sa scot si eu un ban gramada. 

Succesuri si criza usoara ! 

Minitu

Categorii: aberatii | Etichete: , , , , , | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „a dracu’ criza asta

  1. Criza asta trebuie sa fi atins proportii astronomice, pentru ca altfel nu bulversau pana si stelele.

  2. Cu siguranta Pinguinule Furios🙂, cu siguranta. Si cred ca stiu pe cine dau in judecata ca nu am avut oroscop atata amar de vreme… Obama e de vina…el sa rezolve si asta🙂. Bine ai venit pe la mine !

  3. Hmmmm, criza ?! lasa-i minitu-le sa aibe si ei pe cine sa dea vina pentru incompetenta lor. nu s-a finalizat proiectul autostrada transilvania?!pai, drag popor, criza a fost de vina. Scade puterea de cumparare a leului iar impozitele cresc? criza domne, e greu … trebuie sa tinem romania pe linia de plutire. lucrezi la stat si nu mai primesti bonuri de masa? criza domne, eu cu ce-mi intretin familia mare de politician? de ce nu se elimina taxa auto? bai fratilor, guvernul a vrut sa elimine aceasta taxa ca sa faca viata cetateanului roman mai usoara, insa criza asta nu ne permite.

  4. Bine zis traficantule, bine zis. O sa dea vina pe criza, si culmea, o sa le mearga. sa vedem pana cand. care e limita de toleranta a romanului … o sa fie interesant …

  5. Ce tare esti cu pauzele tale publicitare … hahaha, dar cam ai dreptate. Si eu sunt plictisita de criza asta. Am ajuns la concluzia ca totul e o manipulare. Ne manipuleaza si noi reactionam ca marionetele… Si mai marii care au cumparat euroi cand a fost momentul isi freaca mainile ca acuma pot castiga ceva mai mult… imi e sila, si ma simt nepunticoasa. De fapt toti suntem nepunticiosi. Ne ramane sa privim si sa inchidem portofelul.

  6. pai eu asta am facut Mellisa🙂, l-am inchis de ceva vreme, ca imi zboara molia din el altfel🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

