din putu’ gandirii


Io cred ca nu m-am nascut cand trebuia. Sau, nu mi-am ales profesia care trebuia. Ma simt inadaptat in societate. Nu sunt un om „cul”. 

Incet incet, imi pierd increderea in oameni. Incet incet, si in mine, taman pentru ca nu prea „fit it „. As fi preferat sa ma fi nascut acu vreo … 200 de ani.  Sa fi fost din cei care „descopereau” America. Mai degraba invadau, dar ma rog, cine sunt eu sa judec. 

Ei aveau la dispozitie spatiu, depindeau doar de ei, si de capacitatea lor de a rezista. Nu tu societate, nu tu reguli, nu tu impuneri, nu tu judecati. Nu. 

Noi, suntem supusi. Suntem subjugati mai degraba. Trebuie sa arati, saa te comporti, sa devii cineva. Trebuie sa fii facut aia si ailalta. Daca nu … e naspa. You suck. Cum … tu nu mergi in cluburi? cum … tu nu asculti x type of music ? cum … tu … nu ? 

Traim intr-o societate, din punctul meu de vedere cel putin stranie. S-a pierdut cam tot ce insemna bun simt, incredere, politete, respect, omenie. Nu mai e. Sau , mai e, dar prea putin. 

As fi vrut sa lucrez cu animale. Sa nu intru in contact cu oameni. Life with lions. Or … whatever. Cel putin la animale stii la ce sa te astepti. Cu ele nu exista neintelegeri. Stii din prima cum sta treaba. Te plac, sau nu . De cele mai multe ori nu. Da’ cel putin stii la ce sa te astepti. 

Asa ca, sa te adresezi unui om cu animalule … e gresit. 

Nu stiu daca ati inteles ceva din ce vroiam sa zic, insa , trebuia sa zic. 

Noapte buna ! 

Minitu

Categorii: aberatii, Uncategorized | Etichete: , , , | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „din putu’ gandirii

  1. ahh, de cate ori nu am zis si eu faza cu animalele. nu o sa vezi prea multe animale cu intentii ascunse. :/

    [ important e sa te distrezi in orice clipa, din orice faci. si sa iti fii intotdeauna autosuficient. parerea mea. ]

  2. eu te înteleg.

  3. Inteleg ce vrei sa zici si te inteleg perfect. bun venit in club!

  4. Eram de ceva vreme p’aci. Ma bucur sa vaz ca nu sunt singuru’. da daca tot suntem mai multi nu facem nimic ?

  5. cu o floare nu se face primavara

  6. nu stiu daca ai dat de ”era pinguinului” la mine-n blogroll
    acolo sunt niste raspunsuri ! 😀

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

