misca misca ?


Misca … Dragilor, momentan sunt confuz, si voi aceasta stare de confuzeala probabil pana prin februarie, deoarece sunt supus unui lung si greu sir decizional. Adica tre sa ma hotarasc ce vreau sa fac, si incotro sa ma duc, si am multe si diferite variante. Care, culmea , suna bine toate. 

Da, va zic dupa ce se termina tot. Probabil ca azi voi convoca consiliul . Famigliei. Sa vina famiglia si sa zica si ei ceva. Ei vor zice asa : dragu nostru, fa ce vrei , da numa gandeste-te bine. Asta dupa ce in prealabil mama se va uita spre tata, si apoi la mine si apoi la tata din nou. Stiu asta ca am mai facut-o si asa a iesit. 

Eh … dar toate la timpul lor. Momentan ma pregatesc sufleteste pentru ceea ce o sa fie ziua denumita in istorie za naitmear. daca nu v-ati prins, maine sunt saufeaur. Plec la bucuresti. Nimic nou, am mai facut, stim. Plec cu varul meu. nici asta nu e nou. E ok. Am mai fost cu el la Bucuresti. E ok. Cu varul meu vine si fetita lui, in speta cea ce i se zice nepoatamea. Are 10 ani si rau de masina. Nu mai e ok. Si ca si cum asta nu ar fi destul, vine si o verisoara. Verisoara lu’ nepoatamea. Mda. daca nu mai scriu, nu dau semne de viata, stiti ce s-a intamplat … 

La revedere prieteni ! 

Minitu

Categorii: Uncategorized | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „misca misca ?

  1. Am auzit ca e ceata in capitala. In general. Ai grija de pustoaica aia de 10 ani cu raul de masina, ca acum pungile costa🙂 Drum bun!

  2. Pustoaica e nepoatamea si pt ea imi tai si o mana. Imi e groaza ca sunt 2 la un loc … vom vedea ce si cum.
    tre sa imi cer scuze fata de tine, ca eu am crezut ca esti pinguin si de fapt esti pinguina …pinguina ophiucus

  3. Luli

    asa deci.. mda, cam e ceata, dar macar e cald.. azi a fost chiar soare, sa-ti iei si ochelarii 😀 nu doar cei de vedere😛

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

