Pis man !!!


Tre’ sa incep prin a face o declaratie. Declar ca am tras cu urechea. Sunt profund rusinat, si ma voi pedepsi, dar nu acum, ci mai incolo. 

Dar sa va spui. Eream in Bu, la o carciuma. Undeva prin victoriei, unde avea varu’ neste treburi de rezolvat, iar eu cuminte, ca un var mai mic si sofer asteptam sa isi termine treaba. Si la carciuma asta de va spui, mi-am dechis eu laptopul pana s-a inchis. Adica a stat deschis cat am avut eu timp sa scriu cate una, cate alta, si sa verific mailul. Si apoi am stat. Cum am avut ceva vreme de stat pe acolo… m-am cam plictisit eu asa. 

Si cum ma bateam de musca, si mai beam un suc, si mai fumam o tigara, si mai jucam un joc pe teleon, pe langa mine se perindara niste oameni. V-am zis ca am stat ceva. 

In, si anume, stanga mea, erea la o masa trei doamne si …atat. Tre femei, ca asta cu doamnele nu’s sigur. 

Si, da, am tras cu urechea. La ce vorbea doamnele. Nici nu era greu, ca stateau destul de aproape de mine, si vorbeau suficient de tare cat sa le aud si daca eram departe. ( asta am zis-o si ca sa ma mai absolv eu de vina). 

Si cum stateam eu asea si jucam pe teleon, aud … 

„Fata, pai, nu nu cred ca faci bine, iti zic eu. Eu am renuntat sa mai fac asa ceva, stii de cand … nu ?” 

Aici a intervenit probabil acea privire … aia de … stii de cand ? Probabil ca respectiva intrebata nu stia de cand, asa ca a urmat esplicatia, de n-ar mai fi venit. 

” Pai cum fata, nu mai stii cand am batut-o pe aia de am nenorocito? am batut-o, da nu tare, da am lovit-o cu capu de perete si a intrat in spital si m-a dat in judecata … E h, de atunci am zis ca eu nu mai bat femei”. 

Eh, mai dragilo, si aici mi s-a rupt mie filmul si nu m-am mai concentrat, ca ma gandeam ca poate nu am recunoscut eu vocea, si langa mine o fi nichita, monstrul dus la monta acu ceva vreme pe la televizor. Si ma gandeam ca  poate se ia si de mine, si eu sunt mai plapand. Si din afirmatia  ” eu de atunci am zis ca nu mai bat femei”, ma gandeam ca tanti o avea ceva experienta in batut barbati. 

Asta una la mana, dar tre’ sa recunosc ca nu am mai ascultat pentru deja eram mult prea preocupat in a-mi imagina scena bataii. 

Mdeci, mbine, mda … Si cam aici o sa inchei, ca nu prea mai stiu ce sa comentez. Nu de alta dar, poate citeste si isi da seama si ma cauta si ma bate. 

Apropo … le-am vazut cand au iesitara, v-am zis doar ca am stat mult … deci am stat pana cupa ce au plecat. Niste oameni normali pareau ele asa. Dar … uite ca normalitatea ofera surprize. 

Criza placuta !

Minitu

P.S. Au inceput sa se revolte romanii, am vazut la stiri, meeting in Bucuresti. Deci am avut dreptate. Si asta e doar inceputul. Tineti-va bine.

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

