voi nu mai aveti masini ?


Unde e masinile ? Ce s-a intamplat cu traficul turbat din Bu ? Fratilor unde sunteti ? 

Sunt in Bu, undeva, pe langa Victoriei. De la Bab Novac pana aci am facut 20 de min, pe stefan adica, de-a dreptu’. 

Se intampla ceva. Este o conspiratie, este au venitara alienii si au rapitara bucurestenii ? Sau am nimerit eu ziua in care era oprita circulatia pe zona aia si eu nu stiam ? 

Ma mut inapoi in Bu. Clar. 

Minitu out, ca se termina bateria de la pardalnicu’ de laptop, ca stapana’su uita sa il incarce. 

P.S. Ca nu pot ca sa nu va zic, ca nu am scapat cu nervii intregi. Soferii de pe drumul constanta – bucuresti nu m-au lasat. Numa cretini. 

Acu gata … o zi buna!

LE : Mi-a iesit pe nas. Eu si cu gura mea mare meritam o mama de bataie. Imi cer scuze fata de traficul din bu, imi cer scuze pentru cuvintele scrise mai devreme. traficul e la locul lui, am descoperit asta cand am plecat din victoriei spre A2. daca taceam … poate ieseam mai repede🙂

Categorii: din putul gandirii, discutii cu cititorii, Incredibil, inedit | Etichete: , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „voi nu mai aveti masini ?

  1. Cred ca nu ai nimerit ziua, ora. PS erai cu masina sigur|?

  2. mda … mi-a iesit pe nas …

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

