deja vu


Asta este o parere pe care s-ar putea sa o mai fi impartasit p’aci cu voi. Sau am avut intentia. Sau am scris da nu am apucat sa postez. Si nu am mai facut-o. Daca se repeta nu cititi🙂.

Mdeci. Sa incepem. Urasc… hmm … sa nu fiu atat de negativist, nu imi plac sfatosii. 

Ce e ala sfatos in mintea mea ? E ala de ii zici ceva si imediat „sfatul lui”. Sau parerea lui. Un fel de … eu vreau sa fac asa … da …dar parerea mea este ca …si oricum tu faci cum vrei, dar eu totusi … 

Bleah. Mai oameni. Voi nu invatarati ca treaba asta cu sfaturile nu merge? Ca omu’ oricum face cum il taie capu’ ? mie cand mi se da un sfat am tendinta sa fac taman invers. Bleah. 

Unde sunt oamenii aia cu care poti sa vorbesti si ei doar asculta ? Si doar in caz extrem, in care ceri tu un sfat, atunci zic si ei ce cred. 

Of … dar nu conteaza, ca azi sunt bine dispus. 

O zi buna va doresc si dumneavoastra ! 

Minitu

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „deja vu

  1. hmm..

    prea liniste?…ascultam…

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

