pentru cin’ se simte


Categorii: Uncategorized | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „pentru cin’ se simte

  1. Luli

    auzi, da’ cine e nenea asta care se-ascunde in spatele unui ecran negru, de le zice’n versuri? ca nu mai stiu cum il chema. stiu cum arata.. era brunetel si cu parul usor buclat si pana la umeri.

  2. chintesenta acestui filmulet m-a cuprins profund. Ma duc sa fumez o tigara, ca am la ce sa meditez🙂

  3. hmm … pinguinule … vrei sa zici ceva ? este de auzi nu de vazut …

    P.S. daca nu au aparut toate comenturile la postul asta, nu e vina mea, eu le-am vazut in mail, dar nu vrea sa apara pe blog. mai asteptam

  4. vorbeam de imagine, nu de melodie

  5. m-am prins , si eu am ramas surprins, ca nu tineam minte sa fi fost negru cand l-am catat pe youtube … da …ce sa faci🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

