Multa sanatate…


…soferilor intalniti azi de mine in drumul spre Bucuresti. Am o obsesie cu soferii , stiu, insa creierul meu nu reuseste sa inteleaga anumite aspecte. Unul dintre ele, si cel mai important, este de ce se grabesc unii sa moara ? o fi aflat ceva, cum ca daca mori in accident de masina ajungi in rai ? raiul de la musulmani …cu 72 de virgine ? Pai zice-ti bre si voi ceva, sa organizam ceva, mergem mai multi daca e asa. 

Lasand gluma la o parte, chiar nu inteleg tupeul idiotic al unora din trafic. Daca cumva pe aci pe la mine ajung oameni cu pareri, va rog dati-le incoa’. 

Adica … hmm… cat de cretin sa fii, sa incerci sa depasesti in curba, in panta, in conditiile in care tu conduci o masina de mare angajament …SORENTO. Nici eu nu ma laud cu vreun bolid … dar chiar am impresia ca un Logan 1.4 benzina, avand doar soferul, fuge mai tare decat un sorento cu numere rosii si 4 haidamaci in el.

Ah … si nu incep sa va povestesc despre bucuresti, insa, soferilor din bu, care se simt cu musca pe caciula multa **UE. Da da … voi aia care va dati cei mai buni soferi … voi , din bucuresti, care va bazati pe faptul ca altii au mai mult bun simt, si mai multa grija de masinile lor. Si care franeaza, ca sa nu va pocneasca in momentul in care voi taiati fata. Am condus prin cam toate orasele mari din tara, dar nesimtire ca in bucuresti rar … stiam asta de mult, dar acum refulez.

Eh … dar sa ne calmam … ba nu , sa ii omoram pe toti. Gata. 

Intre timp am mai facut un pas spre mutarea inapoi in orasul de care am vb oleaca mai sus, acolo, la toti nemernicii si nesimititii e pe lume … of iar mi-am adus aminte. Sanse mari sa prestez incepand cu martie prin bucuresti. Mai vedem. 

Am auzit la radio ca am castigat la Haga si ce bine e, ca avem rezerve de petrol si alea alea . Intreb. Ca un profan ce ma situez pe acest pamant. Cine o sa exploateze resursele? Le dam spre firme private? sau in sfarsit statul nostru ala cu curu’ mare trage cu ochiu in ograda vecinilor si vede cum se procedeaza in alte tari ? daca ce am castigat acum, si era de drept al nostru, o sa fie exploatat de firma privata, inseamna ca ei ne cred pe noi tare prosti, si probabil ca asa e. 

Si, am mai auzit si de faptul ca se pare ca ne imbolnavim. Sindromul stolojan. Iar a demisionat ministru de interne. Asta cat a stat … 1 saptamana ? pai …. daca merge asa … imi vine randu si mie curand. Primul a stat vreo 3 saptamani, asta 1 saptamana, urmatorul 2 zile, dupa el 1 zi, 15 ore si … probabil eu voi ajunge sa fiu 2-3 secunde. Trist. Rau de tot. 

Dar, noi sa fim sanatosi … ca la un moment dat sunt absolut sigur ca o sa le iasa pe nas! 

 

Conduceti cu atentie , si cu bun simt ! 

Minitu soferu’ de prosti saturatu’

Categorii: Uncategorized | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Multa sanatate…

  1. Dacă există cea mai mică șansă să nu vii în București, profită de ea ! Crede-mă…Eu regret zi de zi că am părăsit Brașovul. Dar, poate, voi avea șansa să mă reîntorc….

  2. Nu e chiar asa. Jobul pentru care am fost ieri, este singurul job pentru care as accepta sa imi las firma oleaca de izbeliste …desi nu o las. ASa ca … ma intorc, dupa negocieri bineinteles🙂. prevad ca o sa merg mult cu metroul, ca ma lasa nervii in trafic.

  3. or să te lase şi la metrou.

  4. La metrou este misto cand te simti singur si parasit. Toata lumea te ia in brate. fie ca vrei fie ca nu🙂 . la metrou te simti iubit.

  5. traficantu

    Am castigat la Haga, insa „inteleptii” tarii au dat mai departe zona🙂, dar statul roman e chiar atat de incompetent, atat de prost incat sa nu poata exploata si el? macar sa vanda pe suma corecta sa zici ca a facut o afacere buna.

    Soferii romani? Nu NEG, sunt si profesionisti in adevaratul sens al cuvantului in tara asta, insa majoritatea intrec orice limita a prostiei. Accidente peste accidente. cauza? viteza, neacordare de prioritate, trecere pe culoare rosie a semaforului, bauturica. Asta sustine prostia soferului roman cel mai bine si mai clar.

    Cand merg pe totuar, sunt cu ochii in patru, cand traversez, desi e verde pentru mine, merg cu frica si maxima atentie… nu de alta, dar nu stii de unde apare prostovanul …

  6. Ala nu e prostovan, e ” meseriasu” , stii bancu ?
    Referitor la haga, si la rezervele de petrol, asa e, au fost date. si cata nesimitirea de pe lume, au fost date inainte sa vina decizia. dar ma repet, noi suntem fraierii, ca mine, ca tine, ca altii care mai trec pe aici, si care stam cu mainile in san, si nu le aratam politicienilor ca suntem si noi aici, si ca noua chiar nu ne place ce fac ei .

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

