inca unu si ma duc


Iete ca mi-am adus aminte. De ceva vreme vroiam sa scriu despre asta, si tot mereu uit. 

Este despre politicienii romani. In ultima vreme, am tot ascultat discursuri de politicieni. In cazul asta se poate citi in mai multe feluri printre care disCURsuri sau diSCURSURI.

Insa nu asta este relevant. Caci, eu am alta dilema. Ascultand eu tot felul de discursuri din alea, de interviuri, de discutii intre ei, eu ma simt jenat. 

Pentru ca eu ascultandu-i pe ei vorbind, nu inteleg mare lucru. Trebuie sa vina analistii ca sa incerce sa dibuiasca despre ce era vorba, ca mai apoi sa pricep si micutul de mine. 

Deci, bre, astia e incoerenti. Eu nu am auzit nici macar un singur politician, care sa deschida gura si sa zica ceva concret. Si sa va esplic de unde jena. Pai, daca acesti indivizi, despre unii putem spune agramati, despre altii doar incoerenti, ne conduc pe noi, inseamna logic, ca noi suntem si mai vai de capul nostru, ca sa nu folosesc totusi cuvinte mai aspre, caci am si eu orgoliul meu. 

Dar …da-l dracu de orgoliu si sa o zicem pe sleau. Daca astia ne conduc, noi suntem prosti. Mda … trist nu ? Dar trebuie sa o zicem pe sleau. Si asa e. daca o generalizam. 

Cascam gura pe bloguri si pe unde putem, si urlam despre coruptie. dar cand vine vorba de mers la doctor cine merge cu pachetu de cafea ? noi. cand vine controlu la firma, cine sare la cap cu banu’ ca sa iasa „curat” ? noi. 

cand mergem la munca, facem noi oare, tot ce este posibil ca sa ne facem treaba cum trebuie ? NU . garantez pentru asta. caci am vazut. foarte putini sunt cei care sunt adevarati din punctul asta de vedere.

Cascam gura la ei si ii facem albie de porci, insa ei sunt produsul nostru. Noi i-am creat. Noi, pentru ca nu stim sa „stand-up” , si nu ma refer la comedie, nu stim sa luam atitudine. 

Partenerii norvegieni, cand vin in romania ma mai intreaba , iar eu dezamgit le spun … ba ca aia , ba ca ailalti, ba ca ei sunt prosti , ba incompetenti, ba corupti … si prima si singura lor nedumerire este … ” De ce le permiteti? ”

Si este o intrebare buna. De ce la permitem. De ce ? O sa fac o obsesie pe tema asta. 

Cand o sa imi dau seama de ce, va voi spune. Cand o sa imi dau seama ce pot face eu ca sa nu le mai permit lor, produsul nostru, sa fie asa, o sa va spun. Dar intre timp poate va vine voua o idee. 

Poate o sa continui, si poate o sa fac un brainstorming. Cu voi. Cei 2 cititori ai mei :). 

O seara buna !

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

