nu sunt singurul


…care crede ca romania intra in recesiune. 

Adica buna seara !

Nu am mai scris de crize si alte alea, una la mana ca m-am cam plictisit de subect, si a doua la mana, ca mi se pare ca batem apa in piua, si in loc sa vorbim, ar trebui sa se intample ceva. Adica cei in masura sa ia niste masuri. Ceea ce nu e cazul, si nici nu le vor lua pe cele bune, caci se pare ca nu sunt in stare. 

Insa am gasit acum un articol pe wall-street.ro, in care zice ca FMI si inca niste unii vad recesiune in romania pe 2009.

Si inca 3.5%. Daca sunteti interesati articolul aici. Deci, care este, mie mi se pare normal. Atata timp cat guvernul nostru cel minunat si scump  face  ceea ce face, si dovedesc de pe o zi pe alta atata incompententa cat nu am vazut vreodata, nici nu vom reusi sa trecem cu bine peste criza.

Parerea mea, desi nu cred ca intereseaza este ca ei trebuiau sa analizeze foarte bine situatia actuala, sa ne scuteasca cu economia care duduie, care nu e cazul, si sa observe care sunt sectoarele unde romania ar putea performa foarte bine. 

Sa ne mai lase si pe noi astia mici sa respiram oleaca cu birocratia, si sa sprijine firmele din domeniile unde s-ar putea obtine rezultate. 

Ar mai si alte cateva , insa nu sunt in dispozitie, asa ca o sa imi opresc parerile aici, dezamagit si obosit sa mai casc gura, ca tot degeaba. 

Pana una alta … criza placuta ! Este cuvantul la moda …

Minitu de criza saturatu’

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „nu sunt singurul

  1. pai mai sunt doua domenii din care sa ”ne scoatem”
    daca se doreste ocolirea unor tensiuni sociale atunci trebuiesc indreptate catre agricultura fonduri inzecite ! Asta odata cu parghii investitionale clare si transparente !
    iar turismul, asta trebuie …militarizat ! 😀

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

