Am mai vazut ceva


Prin prezenta postare, tin sa multumesc vajnicilor nostri conducatori. Va multumesc. Datorita priceperii domniilor voastre, noi, muritorii de rand vom trai mai bine. In special noi, cei mai intreprinzatori, ii multumim statului roman, prin guvernul actual, ca se gandeste si la noi, si acum, in plina criza mondiala, economica si financiara, ei ne acorda sprijinul pentru a iesi cu brio din aceste vremuri de cacat ca si ei

Ca sa nu ziceti ca vorbesc prostii, uitati si cititi si dvs, si va minunati. AICI.

Eu, asa in sinea mea, nu mai am cuvinte , de nici o culoare. Nici sa injur, nici sa ma enervez, nici sa nimic. Sunt doar … anemic. Din punct de vedere al reactiei. 

Dar vedeti, tot statul, ne invata, ne forteaza sa invatam cum sa fim smecheri. Ca daca ne mai slabeau acum putin, ar fi avut de castigat mai tarziu. Dar nu. 

Ce sa faci … asta e cand traiesti cu dobitocii la putere!

Minitu desgustatu’

Categorii: Uncategorized | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „Am mai vazut ceva

  1. doresc informatii despre emigrare. uriunde. careva?

  2. Corectez: oriunde

  3. Cam prin ce loc asa ai dori sa emigrezi? ca sa stiu, ca ma interesez eu … pentru cine vrea, alegem o tara mai misto, si plecam cu totii🙂

  4. păi, dacă plecăm cu toții n-am făcut nimic.

  5. Pingback: post generat de cititori « Minitu’s Weblog

  6. traficantu

    nimic nou … nu ma mira … ma astept sa se intample orice in tara asta … ce-i drept, nu la „CIVILIZATIE” :))

    problema GRAVA e ca sunt foarte multe persoane CRETINE, care cred ca sistemul instalat dupa Revolutie va fi schimbat prin votul lor de cacat … prin prisma acestora, consider ca romanii isi merita soarta …

  7. intr-o anumita masura sunt de acord traficantule. dar apoi ma uit la ceilalti. care nu iau democratia ca o stare de ” fac cu vrea p*** mea ca e democratie”, la cei care si-au pastrat bunul simt si respectul. ca sunt cativa. ei trebuie cumva dezmortiti, treziti, si apoi se va face ceva.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

