Am vazut …


… planul anticriza al guvernului . 23 de masuri. 13 mld euro. O sa fiu foarte … fara multe vorbe. 

Acest plan, este egal cu un praf in ochi. Parere mea. Luati ba … ca uite … e planu’ . Vedeti? Ne gandim si la noi. 

Oricum, eu as fi fost curios sa vad mai mult decat ce apare in ziare. La cele 23 de masuri, as vrea sa vad CUM vor ei sa le faca. Concret. Cu liniuta. CUM si CU CINE? 10 mld in infrastructura. CINE va lua banii acestia ? Cumva …sa fie bechtel ? 

Ah …ce fraieri suntem.

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Am vazut …

  1. traficantu

    :)) Minitule, e planul anti-criza al guvenului, nu al tarii :)). Cei din guvern scapa de criza, nu oamenii de rand ai Romaniei 🙂

  2. am vazut ca si-au marit bugetele de calatorii, cel putin al presedintelui a fost marit. ca de … e an electoral. manca-mi-ar …

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

