calm … calm… zen …


Neata dragi citittori! De fapt sper ca pentru voi a fost sau va fi o dimineata buna, ca eu incerc sa ma calmez. 

Azi am mai luat o lectie de viata. Ii sunt recunoscator celui care mi-a predat aceasta lectie, pe de o parte, insa daca mai dau ochii cu el il calc pe gat. 

Foarte putine lucruri ma scot din minti, iar lucrul care reuseste sa ma transforme din omul calm ce sunt, intr-un animal cu spume la gura, este sa imi fie pusa la indoiala corectitudinea. 

Eu de felul meu, sunt corect. Ast’ lucru il datorez parintilor. Tot ei saraci mi-au tatuat pe creier acest mod de a fi. Tata mi-a zis mereu, ca este foarte important, orice as face, sa ma pot uita seara in oglinda, si sa dorm linistit. 

Eh … pe de o parte apreciez lucrul asta, pe de alta parte … avand in vedere jungla de afara, imi vine sa imi dau palme, pentru ca eu acord fiecarui om credibilitate. Plec de la premisa ca toti sunt ca mine. Naspa premisa. Mai ales cand o iei in brate, si se dovedeste ca nu e asa. 

De aceea va spui si voua, dragilor, aveti grija la oameni. Eu incep sa fiu convins din ce in ce mai mult de faptul ca oamenii sunt rai. In sinea lor acolo toti suntem. Unii, am uitat sa fim, insa majoritatea nu a uitat. Si nu pierd nici o ocazie sa demonstreze acest lucru. 

Acu va las, incerc sa ma calmez, ca trebuie sa fiu lucid. Lucid, pentru ca ma duc la magazin sa imi cumpar o pusca si nu vreau sa fiu pacalit. Ca oamenii sunt rai. 

ZEN …

Zicere de la Minitu’ pacalitu’ si de fraieru’ luatu’

Categorii: Uncategorized | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „calm … calm… zen …

  1. traficantu

    sincer, in momentul in care fac o afacere imi place ca totul sa fie mentionat pe „foaie”, deoarece am observat ca oamenii uita cand e vorba sa dea cu banu la tine in buzunar. nu-mi place sa ma complic pentru niste avantaje „de cacat” pe care ti le propune. daca este un prieten adevarat, atunci o dau dracu de hartie …

  2. Ai dreptate, insa in anumite situatii, te bazezi pe corectitudine. La mine nu era vb de bani. in mod direct. dar nu conteaza. lectie invatata, administrata, recunostinta vesnica aluia, si o bataie sora cu moartea daca pun mana pe el 😀

  3. Ai o leapsa vesela de la mine 🙂
    Baga lista cu 73 [sau cate vrei] lucuri care iti plac 😛

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

