post generat de cititori


‘na seara ! Si uite cum stateam eu asa, lenevind ca un lenes, dupa ce si azi am avut ceva de facut, mers pe la birou, ca de , ne schimbam punctul de lucru, si se pare, ca e mai mare daraua decat ocaua, insa sa nu ma departez … cum stateam eu asa, a facut laptopu’ clinc. Adica clinc in limba lui inseamna „vezi ba lenesule de stai invisible pe mess doar ca sa vezi cand primesti mailuri, ca taman ce ai primit un mail”. Mda, v-am zis ca eu am o relatie cu calculatorul meu ? nu e cea mai buna de pe lume, dar ne intelegem. 

Stai. Ca iar am deviat. Era vorba despre un mail care ma anunta ca am primit un comentariu. Acest comentariu :

„păi, dacă plecăm cu toții n-am făcut nimic”. Este comentariu lui Robert, si este foarte bun. 

Comentariul in splendoarea lui il gasiti aci.

Deci, Robert zice ca daca plecam cu totii n-am facut nimic. Total de acord cu el. Ca daca nu eram, ass fi fost demultisor prin lumea asta mare. poate mai bine, poate mai rau, cine stie. dar nu sunt. 

Si, as vrea sa fac ceva, insa nu stiu ce. Ce am putea face, intreb foarte obiectiv, si vreau raspunuri la fel, ba chiar raspunsuri pragmatice, eficiente, realiste. 

Eh … sa va vaz acu’. Astept cu interes sa vad cine se cu ce fel de idei se inghesuie. 

Intrebare de la Minitu intrebaciosu’ !

Categorii: Uncategorized | 11 comentarii

Navigare în articol

11 gânduri despre „post generat de cititori

  1. traficantu

    e cam tarziu iar creierul meu proceseaza mai greu, dar … dehhh … asa e cand traiesti in Romania si vrei sa faci un ban cinstit.

    ideea lui Robert imi lasa cateva semne de intrebare activate la „procesor”.

    „toti” – te referi la toate acele persoane care mai muncesc cinstit in tara asta sau cei care se aduna pe aici, pe blog?

    „n-am facut nimic” – pentru tara sau pentru familie?

    dupa ce Robert aduce aceste lamuriri, am sa incerc sa detaliez propria idee … daca n-o pierd :))

  2. Robert , asteptam lamuriri🙂.

  3. Bine, fie, o să lămuresc situația🙂
    „Toți” = toți. Adică toți locuitorii patriei. Eu vroiam să spun că dacă plecăm toți românii în alt loc, nu am rezolva nimic. Nu am face decât să modificăm decorul iar problemele de fond ar rămâne aceleași. Bineînțeles că Minitu nu la asta se referea în postul respectiv.
    Bun.Dacă am pleca toți cei care mai muncim cu drag și spor în țară, să spunem că nu ar fi o problemă (îmi permit să includ în această mulțime și cititorii acestui blog).
    Ce ar fi de făcut să schimbăm ceva? În primul rând o educație corectă în familie, iar apoi pedepsirea celor care încalcă regulile. Asta în linii mari. Sunt multe de făcut, prea puțin loc de scris.

  4. Tre sa vin si eu cu o lamurire. Eu ma refer la noi. Cei care gandim, care vedem, care nu avem o dorinta de parvenire acuta, cei care vrem saa traim decent intr-o tara, in speta a noastra. Noi, romanii de bun simt, ce putem face ca sa ii influentam pe cei de la conducere, sa ne ia in seama doleanta.
    Noi, romanii normali, sa ne facem simtita prezenta in tara asta. Noi, cei care vrem lucruri de bun simt, cum facem sa le aratam celorlati ca suntem si noi aici?
    Cam asta as vrea eu sa aflu. Nu am nici o idee, dar, poate daca discutam, vorbim, ajungem la o concluzie si facem ceva.Pare poate prea idealist si utopic, dar asa incepe , zic eu.

  5. Anca

    Fiecare gest de bun-simt, buna-crestere si buna-purtare sau alte cuvinte compuse cu buna- sau bun- reprezinta un pas mic si sigur pentru salvarea noastra. Eu inca mai am credinta ca asa ceva se mopliseste, asa ca… sa fium noi insine!🙂
    …adica noi, cei de aici, din comunitatea cu buna- sau bun- …
    Cheers!

  6. Minitu, până să ajungem la cei de la conducere trebuie să ne ocupăm de cei de lângă noi. Ar trebui să criticăm mai des neregulile și să le semnalăm mai amplu. Ar trebui să tragem de mânecă pe cel care aruncă hârtia pe jos, pe cel care claxonează degeaba, pe cel care ia șpagă. Mă rog, ceva de genul ăsta. Și neapărat, dacă criticăm, noi înșine nu ar trebui să facem lucrurile care deranjează societatea. După aceea, am putea să ieșim în stradă să aratăm cu degetul și guvernanții atunci când aceștia greșesc. (Am aberat și eu cumva pe această temă pe site-ul unde mai îmi descarc nervii.🙂 )

  7. corry

    Asa cum mai spune cineva pe aici, e nevoie in primul rand de educatie. Care sa ne invete RESPECTUL pentru legi, oameni, reguli de circulatie, bun simt, etc, etc, etc.
    Deci pe de o parte instruire, motivare si conditii pt aplicare, iar pe cealalta AMENZI SERIOASE pt incalcari. Astfel incat raspunsul la intrebarea: „ce ma costa mai scump – sa respect legea sau sa platesc amenda?” sa fie mai mult decat evident.

    Nu sunt de acord cu Robert, in ceea ce priveste „amanarea” evaluarii guvernantilor pana cand toti ceilalti vor avea comportament exemplar.
    Cred ca procesul ar fi mult mai eficient daca exemplul si motivarea ar veni „de sus in jos”, nu invers.

  8. Trebuie sa fie un proces din ambele parti. Si de la noi, sa infieram comportamentele deviante ale unor concetteni, dar pe de alta parte si legea sa fie de partea noastra. Ai gresit ai platit. Ai platit, sa fie plata asa de mare incat sa nu mai vrei a doua oara. Asa s-a facut in vest. Amenzile sunt foarte mari, si se aplica pentru tot.

    Iar, referitor la guvernanti, eu zic ca a venit momentul sa afle ca si noi mai suntem aici, si ca prea mult nu mai suportam. eu sunt, sa zic asa unul dintre privilegiati, nu pot sa zic ca am cine stie ce situatie, dar ma descurc, insa nici eu nu sunt multumit de ce am realizat. Uita-te putin aici https://minitu.wordpress.com/?s=jon+ola. diferenta intre 2 oameni din tari diferite. acelasi background, acelasi fel de a fi, situatii diferite.

    E momentul ca ei sa isi dea seama ca noi nu mai putem lua multe suturi in fund, si e momentul sa le cerem sa ne respecte. Nu stiu cum, de asta va intreb si pe voi. Daca noi vorbim pe la colturi si nu facem nimic, nimeni nu va face nimic pentru noi.

    Si cred, Robert, ca nu ma insel cand spun ca esti de acord cu faptul ca ei ne fura. Nu ?

  9. mai faceai un post din comentariile astea!

  10. Pai mai urmeaza pinguinule. ca nu oprim aici. tre sa dezbatem tema. In limita timpului pe care il am, voi mai aborda tema.

  11. in general cand cineva e prins c-a calcat pe bec, in opt din zece cazuri, replica e standard ”tocmai pe mine m-ai gasit ? ”
    Asta cred ca spune multe ! 😀

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

