daca e musai cu placere


Adica daca primesti lepse cica e politicos sa prestezi. Si cum eu sunt destul de politicos, voi presta. Leapsa primita de pe aici

2 secunde, revin imediat, dar tre sa imi alimentez laptopul ca raman fara baterie. 

Si gata, am reusit. Ma scuzati. Asa, continuam, si vedem si despre ce fel de leapsa e vorba. Mdeci, cica o tanti Hara, si aici sunt foarte foarte magar. Adica nu nesimtit, ci in ceata, cine ? Ma rog, ea, Hara lady a prezis ca la conducerea romaniei o sa vina un barbat atragator.

Ah … si aici, incepe chinul meu. Una la mana pentru ca barbat deosebit de normal, imi este peste puteri sa gasesc barbati atragatori. Adica … sa mor io, da nu imi iese, sa zic despre vreunu sau altu ca e atragator. Adica … e … asea … ca mie nu prea mi se par barbatii atragatori. 

Hmm … cred ca incep sa prefer leapsa mea cu cele 73 de lucruri. 

Bun, sa vedem. Sa ne gandim. Ah … dar intai sa dam definitia „atragatorului”. Pentru mine atragator, este o mixtura de caracteristici. Adica tre sa placa si ochiului si mintii si lu sufletu’. Adica sa arate bine, si sa fie dajtept, sau ma rog, istet si … prin asta am eliminat tot ce inseamna clasa politica din romania de acum si pururea, tre’ sa fie cu bun simt, cu respect, cinstit. 

Deci, ca si o concluzie, eu trebuie sa o contrazic pe tanti Hara. Tanti Hara, imi pare rau, dar nu se poa. Adica, ori talica te inseli, ori, noi vom ramane fara presedinte. Ceea ce, sincer, mai rau decat acum nu poate sa fie. 

Si de cand am vazut aceasta leapsa, stiam cel putin o persoana care ar putea sa benficieza de ea. O dam la Luli . Da …draga Luli, presteaza. O mai dam la Melissa. Si …la Traficanti. Sa va vaz cum va descurcati.

Categorii: Uncategorized | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „daca e musai cu placere

  1. Si in leapsa asta trebuie sa „ghicim” cine e dl. presedinte despre care abereaza lady hara?

  2. poi … cica da. sa dai cu presupusu’

  3. traficantu

    Hara? Haga? Neinteresant … Viitorul presedinte al Romaniei? Neinteresant. La cat de „creduli” pot fi majoritatea cetatenilor din aceasta minunata Romanie, urmatorul presedinte poate fi, cu usurinta, si orb si surd :))

  4. ai demoralizat-o pe tanti Hara…dar argumentele tale sunt solide 🙂

  5. Atunci imi pare sincer rau ca trebuie sa refuz leapsa. Nu pot vorbi despre o impostoare. Alta leapsa o voi lua cu placere.

    O zi excelenta!

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

