inca unu si ma duc


Uite unu care mi-a placut. Enjoy si noapte buna !

Categorii: Uncategorized | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „inca unu si ma duc

  1. din ciclul Apocalyptica 🙂

  2. Da nu va place ? Chiar sunt lovit in cap ? o sa mai pun niste chestii din astea, formatii din momngolia , ciudatenii, care mie imi plac … dar astept sa mai treaca ceva timp 😀

  3. ba ne place 🙂

  4. mai urmeaza, si mai urmeaza si ceva postari serioase, dar mai incolo. momentan imi sare basca de cat de munca am, dar sunt bucuros pe tema asta 🙂

  5. Fain! Suna a ceva cunoscut si nu stiu de unde s-o iau…

  6. pe alocuri am impresia ca seamna cu Ciorcarlia

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

