Voi muri de ras


Mdeci, sa va esplic. Am ajuns acasa, si ca orice masochist care se respecta, ma uit la realitatea, la stiri. Si citesc ce nu am apucat sa citesc azi, caci am fost pe drumuri. Toata ziua. Si asta era ziua in care nu aveam treaba. Maine am. daca azi cand nu aveam am alergat de mi-a sarit ochii, nu vreau sa stiu maine. 

Dar sa revin, caci, apoi voi uita. Si ascultand cu juma de ureche, si citind prin bloguri, nu prea inteleg eu tot timpul ce cacat mai mananca aia pe la televizor. Prin aia a se citi politicienii. Puterea mea de concentrare la televizor, este mult diminuata si de faptul ca in casa pluteste un miros deosebita, de ciorba de ciolan afumat, si tot din acest motiv s-ar putea sa imi lipseasca si coerenta. 

Despre ce vorbeam ?

Ah … asa. Despre ce cacat mananca ei. Si despre faptul ca eu voi muri de ras. base vorbeste. base ataca zice la realitatea la stiri. si base zice asa : 

„Se doreste discreditarea statului.” 

Citind asta acolo la ei, pe crawl, parca asa ii zice, am murit de ras. base ataca presa din romania pe motiv ca se doreste discreditarea statului.  Nu draga domnule presedinte, voi il discreditati, si nimic din ce ar zice presa din romania nu agraveaza sau imbunatateste. Eu stiu ce am acasa, si stiu cum imi duc viata in romania pe care voi, politicienii de rahat ati distrus-o. Cu buna stiinta, si cu acceptul tacit al nostru. Care suntem multi, dar nu zicem nimic. 

Eu stiu cat de mult trag cu dintii pentru fiecare ban castigat, si stiu cat de multe probleme infrunt zilnic, probleme care nu ar trebui sa existe, si care exista doar din incompetenta voastra. 

Deci, sa concluzionam. Cat ne mai furati ba ? Cand veti avea bunul simt sa faceti si ceva pentru noi ? Cand? Cand o sa vad si eu un fost ministru tras la raspundere pentru ce a facut in mandatul lui ? Cand o sa vad ca se iau legi si pentru noi? Cand ?  Magarilor. 

Mda, incetez aici, ca deja m-am enervat. Si nu asta intetionam, dar cand imi aduc aminte despre ce se intampla, mi se suie sangele la cap. 

O zi buna si fara crize sa aveti !

Categorii: Uncategorized | 9 comentarii

Navigare în articol

9 gânduri despre „Voi muri de ras

  1. MARE dreptate ai in ultimele fraze. Si mie imi vine sa urlu asemanator tie. Dar NE AUDE cineva? 😦
    Pana cand?

  2. Mellisa, pana cand le vom permite.

  3. poi eu nu le mai permit. Si-mi exprim spusa neparticipand la vot! Stiu, e o prostie, altceva nu stiu ce sa fac. N-as mai plati impozitele 😀

  4. Asta cu meresul la vot este protest pasiv. Si eu il practic. Cred ca e cazul sa ne exprimam mai activ.

  5. altceva in afara de greva nu stim sa facem. Ce propui?

  6. Nici eu nu stiu. Greva nu este o solutie. Insa un meeting demonstrativ extrem de pacifist, ceea ce iara ma indoiesc ca putem face, ar fi o solutie. Cum s-a intamplat acu ceva vreme in Lituania. Au iesit in strada, avand mesajul : „Stim ca ne furati. Ar fi cazul sa incetati.” , eu asa am retinut de prin presa noastra.

  7. traficantu

    Nu prea exista solutii ca sa scoti Romania din cacatul asta. S-au cel putin la ora 4 dimineata, pentru mine nu exista :))

  8. traficantu

    sau” …

  9. “Stim ca ne furati. Ar fi cazul sa incetati.”

    atunci sa scriem cu totii peste tot aceste cuvinte… sa vedem cine se simte… Oare se va simti careva? ma tem ca nu 😦

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

