Efectiv …


…sunt lipsit de inspiratie, si efectiv fara vlaga. Asta pentru ca muncim. Muncim rau si bine, si mult si tot timpul. Azi am prins si eu cateva ore pe zi, in care sa ma mai hodin oleaca, ca maine … ghiciti ce … muncim. 

Perioada asta de munca, semnifica rezultatul unui an intreg de munca. Adica, se pare, ca daca muncesti mult, la un moment vei munci si mai mult 🙂 . Deci, nu mai munciti fratilor. 

Glumeam, sunt obosit dar foarte bucuros. Si astept cu nerabdare si emotii saptamana viitoare. 

Intre timp, am trecut la regim. Nu ca as fi foarte gras, ca nu sunt. Adica as avea cam 97 kg la 1.90 inaltime. Oarecum bine. Dar,  spun cu regret, ca posed 5 din cele mai frecvente 6 simptome ale diabetului. Si m-au trecut ai mei pe regim, pana cand voi reusi sa imi fac niste investigatii in directia asta. 

Mdeci … pe 17 voi stii mai multe despre mutatul in Bucuresti, dupa saptamana asta, care este cruciala, ma voi relaxa oleaca, asa ca, pentru o perioada de timp, voi posta probabil mai putin. 

Sa ne auzim cu bine ! 

Minitu

Categorii: Uncategorized | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Efectiv …

  1. ahh nasol :/ poate nu ai nimic totusi.

    yay bucura-te de timpul tau liber 😀 pauza placuta 😀

  2. multumesc multumesc … bine ai revenit din vacanta … sa anu povestiti nici tu nici fratiumiu cum fuse si ce prostii facurati la paltinis… si nici poze sa nu vedem … of of , copii …ce ne facem cu voi ? 😀

  3. ai grija cu sanatatea. am auzit de persoane care s-au imbolnavit din cauza stresului si sincer, oare se merita?

  4. Eu am doi colegi la muncă recent îmbolnăviți de diabet, din cauza stresului. Deci, atenție…

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

