catre … incotro


Sunt inca sub senzatia unui drum ingrozitor de frumos. Ciudat , nu ? Nu stiu cine a condus, insa doar eu eram in masina, doar ca aproximativ jumatate din drum nu mi-l aduc aminte. Stiu doar ca la un moment dat am redus din viteza pentru ca fulguia afara. 

Tre sa va zic si voua, ca de, prin blogul acesta imi mai exprim si eu gandurile si emotiile. Sunt inaintea unei perioade de aproximativ 3 saptamani, perioada care este de maxima importanta pentru mine, si pentru familia mea, si pentru cativa prieteni. 

Tot ce am facut eu anul trecut, se va incununa acum. Sau nu. Vom vedea. Sunt la momentul in care  finalizez si reusesc, sau, sunt la punctul in care nu reusesc si o iau de la zero. 

Poate e oleaca prea dramatic insa asa este. Totul incepe in seara asta, cu prezenta mea in aeroport, pentru a lua un om de afaceri norvegian, care m-a ajutat, si acum punem bazele unui contract din care eu pot castiga nu enorm, insa destul. 

De ce a fost ingrozitor de frumos ? Drumul pana in aeroport zic. Pentru ca, la 27 de ani, 2 luni si 5 zile, si aproximativ 1 ora, am descoperit catre incotro ma indrept. 

Am descoperit ce este important pentru mine, si cred, zic eu asa, desi nu imi place sa folosesc cuvinte prea mari, insa parca sa zic ca in seara asta procesul meu de maturizare [era sa scriu maturare] s-a terminat. 

Poate o sa va spun si incotro. Dar dupa ce trece perioada asta. Dupa cum v-am spus si mai acu vreo 2 postari, nu voi mai scrie prea des, poate doar pe fuga cate un rand doua, sa stiti ca inca nu am murit :), insa atentia mea completa si totala este indreptata asupra a ceea ce am de facut. 

Urati-mi succes, si daca este cazul spuneti pentru mine o rugaciune, caci am nevoie de toate gandurile bune pe care le pot strange. 

Daca reusesc si totul merge bine, voi inca un exemplu ca se poate, chiar daca mergi corect, si legal, se poate sa reusesti. 

Multumesc !

De la un Minitu plin de emotii ! 

P.S. 

Uitati si o melodie pe care am ascultat-o obsesiv in masina. E cu dedicatie. O sa o si explic la un moment dat !

Categorii: Uncategorized | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „catre … incotro

  1. simonarrr

    Pai, bre, in cazul asta iti doresc succes! 🙂

  2. Fingers crossed!
    Si fac o vraja, doua, sa fiu sigura ca reusesti! 🙂

  3. stiam eu ca la volan se petrec adevaratele revelatii 🙂
    tre’ sa iau carnetu’ ala..

  4. Astept vesti bune!

  5. Anca

    BAFTA HONEY BUNNYYYY!!! 😛

  6. Mersi de urari ! Inca nu am murit si nici nu am diabet 🙂 . mai am nevoie de gandurile voastre bune pentru vreo saaptamana doua 🙂

  7. Mult succes si sa dea Dumnezeu sa reusesti tot ceea ce ti-ai propus. De la mine primesti numai ganduri bune. Inca odata succes!

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

