parca nu se mai termina …


Am zis ca revin si ca incep sa mai dau si pe aci mai des. Se pare ca nu iese. Daca toata saptamana e ca ziua de azi, o sa … imi iau campii. 

Registru comertului, birou, intalniri, telefon, care e cel mai consumator de timp, contracte cu alte firme, alergatura cum ii sade bine intreprinzatorului roman, ca daca nu il pune statul sa alerge nu e bine; tre’ sa ne apucam de renovat, de utilat 100% noul birou, de facut multe. 

Azi ca sa fie ziua completa am ajuns sa prezint condoleante unui prieten caruia i-a murit tatal. Finul varului meu de fapt, si a trebuit sa merg si eu , si sa fac ce se face in situatii de genul acesta. 

As vrea sa scriu cate ceva, dar nu e timp, dar incerc … ah … si se pare ca, totusi, plec la bucuresti. Insa nu se stie cand. 

O zi frumoasa de la un Minitu extenuat !

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „parca nu se mai termina …

  1. ai ceva treabă, nu glumă!

  2. surprinzator de mult … acum iar ne apucam de testari, si e posibil sa testam odata in hunedoara si odata in constanta.

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

