I am back…


So what ? Muncim, muncim si mai muncim oleaca. Sper sa nu fie degeaba. Ar fi cazul sa sa ma asez si eu spre casile mele. Asa simt, si asa zice si tata. 

M-am intors spre blog, si ziceam ca ma voi apuca de scris, mai des, cu subiecte mai diverse. Dar, nu am tragere de inima. As scrie, as scrie despre ce ineptii mai intocmesc dragii nostri politicieni. As scrie despre situatia economica, despre cat de prost ne merge, despre gropile care imi distrug masina, ca nu am cum sa le ocolesc, despre soferii cretini din trafic, despre cat de prosti pot fi unii pietoni, despre crime, despre inselaciuni, despre oare cat mai putem rabda… dar nu mai vreau. 

As vrea sa scriu despre ce frumos ete orasul meu, despre ce salariu sataisfacator am, despre faptul ca am o situatie buna fara sa fiu nevoit sa ma lupt cu hatisurile administrarii unei firme, despre familia mea, dar a mea, nu cea in care m-am nascut, as vrea sa va arat poze de pe unde am fost in vacanta, sa povestesc chestii hazlii, despre cum mi-am pierdut portofelul si mi l-a adus cineva acasa ( stupid si utopic exemplu am gasit si eu), as vrea sa scriu despre ce fericiti sunt oamenii. Cred ca nu as putea sa scriu asa ceva in orice tara de pe lume as fi trait.

Cred ca starea mea de oboseala se accentueaza, si chiar sunt curios cat ma mai tine organistu’. Maine am un drum fulger la Bucuresti, spital, casa de pensii si inapoi, poimaine iar testez oameni. 

Sper sa nu fii testat degeaba saptamana trecuta, si sa primesc contractul. Asta ar insemna ca imi pot lua apoi o vacanta. 

Oare se poate sa ma trezesc maine dimineata si oamenii sa fie mai buni ? 

O seara buna va doresc in stilul meu incoerent !

Minitu

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „I am back…

  1. Ella

    „Oare se poate sa ma trezesc maine dimineata si oamenii sa fie mai buni ? ”

    SE POATE.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

